کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بهترین نام های سالی کـ رفت

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۲۰ ق.ظ

در اینجا لیست بهترین نام های سال 2012 به نقل از سایت babycenter.com رو میبینید.

  آ.ن: [سکوت] 

  • ۹۱/۱۰/۱۳
  • آیدین

بهترین نام های 2012

دیدگاه‌ها (۱۶)

باشه برر!!!
کشتن ما رو!!!
اسم خودته اصن!!!

پاسخ:
هست. تو این آدرس برو تو تب Related می‌بینی.
اون اسم اسم تو نیستا
میخوای توضیح بدم؟؟؟؟
خب که چی...!
اصلا اینا اسم مهدیس رو تا حالا نشنیدن !وگرنه اولی من بودم!
شوخی..مهتاج و بهار هم قشنگن!:P
همه میدونن بهزاد باید اول میشد :)
همه هم میدونن بهزاد از همه اینا قشنگ تره
اصن آنچه عیان است ، چه حاجت به بیان است
:|
پاسخ:
بعله!
آنچه عیان است ، چه حاجت به بیان است

اونو که خودم میدونم تیزهشم افرین خوب تو فهمیدی حالا ازت تعریف کردم عصبانی شده ای اصلا تیزهوش ونخبه نیستی...

پاسخ:
باشه :|

چه قدر تعریف فهمیدیم بابا... تیزهوش ای نخبه 

پاسخ:
خودتی!

کف کن باتعریفاتم بابابه وب منم بیا تعریف کن دیگه....................ولی ستاره قشنگ ترین اسمه البته خودم ازاسم ایدین خیلی خوشم میاد

پاسخ:
ستاره کـ صد در صد!
-----------------------
شما یه بار ، فقط یه بار خواهش میکنم آدرس وبت رو درست بنویس!
با تشکر!
پاسخ:
همچنین
یه سوال!
آیدین  اصلش اسم ترکیه؟
پاسخ:
اصلش اسپانیاییه ، بعد آلمانی ها استفاده کردند ، بعد به ترکیه اومد و ایرانیا از ترک ها گرفتند.

اسپانیایی: روشن
آلمانی: آتشین
ترکی: خورشید
ایرانی: نور
  • سلام ایدین
  • سلام ایدین کدوم دبیرستان رشت میری؟
    پاسخ:
    اسمت تو حلقم!
    "استعدادهای درخشان"

    کجای قیافت شبیه جاستین هیکلت به جاستین می خوره نه بازم وبت عالی من اشتباه می کردم

    پاسخ:
    مرسی ، شما لطف دارید.
    ajaaaaaaaaaaaaaaaab!!!!

    پاسخ:

    بعــــــــله!

    کشتی خودتو فهمیدیم بابا
    پاسخ:
    :(
    راس میگه پارمیدا!!
    +حالا تو که جاستینی که! واسه چی ذوق میکنی؟! :دی
    پاسخ:
    اِ! من کجام شبیه جاستینه؟
    سکوت قلبتو بشکنو...

    {ایشالا یه زمانی با موج بیداری اسلامی در جهان نام هایی جون محمد و علی اول بشن !!

    اصلا تو چرا اولی؟!
    این کافران ببین چی گذاشتن آخه !!
    نام خدا باید اول باشه که حمید هم از نام های خداست!!}

    { هر چه داخله آکولاده تاثیر دینی خوندنه. بدونین چی نوشته توی این دینی پیش هاج و واج میمونین از راک و هوی متال هم سخن گفته !!}
    پاسخ:
    خسته نباشید.
    [محمد] متداول ترین نام در دنیاست.

    کافران نذاشتن! مردم رای دادن!
    یه صد باری اینو نشون دادی:((:))
    پاسخ:
    نه! اون واسه پارسال بود!
    هر سال رده بندی میشه dg !!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی