کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بچه بودم

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ب.ظ

یادم میاد بچه بودم

نوشابه خوردم تو مهمونی از تو دماغم اومد بیرون

همه حالشون بد شد

منم دماغم می سوخت مشتمو کوبیدم زمین

خورد تو قاشق,

قاشق پرت شد تو صورت بابا بزرگم

دندون مصنوعیش افتاد تو سوپ

دیگه همه از پای سفره در رفتن

  • ۹۲/۰۴/۳۰
  • محمدرضا اکبری

قاشق چای خوری

پدر و مادر

دیدگاه‌ها (۱۳)

ا!خب باو!گفتم ببخشید کـ اشتب شد!
چیز ببخشید منظورم محمد بود!
پاسخ:
حالا شناختی؟! :|
لایک آیدین!
پاسخ:
آیدین چه حرفی زد مگه؟!
پست منه(یعنی محمد)، پاسخ نظراتو من میدم :|
نگفتم که بخندین !
پاسخ:
شما اصن حرف نزنی ما راحت تریم
چه مهمونای سوسولی !!!، فامیلای ما بودند بچه رو پرت میکردند بیرون و به خاطر این هیجان وسط غذا دوبرابر میخوردند
پاسخ:
چه فامیلای هیجان انگیزی :|
هه هه هه بهزاد اصا گوله نمکی!بابا بامزه!
مهتا من موندم چرا با این هوشت خرگوش نشدی 
:)))))))))))))))))
پاسخ:
آ.ن: بامزه! نمکـــــــــــــ!! الآن از خنده دارم هلیکوپتری میزنم من!
خب یه راه حل بهت میدم کـه دیگه از این مشکلات پیدا نشه!
میخوای نوشابه بخوری اول انقد تکونش بده همه گازش بره بعدا بخور اینجوری نه مشت میکوبی نه قاشق به پرواز در میاد نه دندون مصنوعی کسی میوفته!
پاسخ:
ممنون از راه حل یابی شما!!
ولی قبلا صرف شده بود!
=))
وضعیت از اون مهمونی ای که من در طول یه ساعت 3 بار لیوان شیکستم داغون تر بوده!!
پاسخ:
:)) شما هم دس خوش داری والا!
بسیار بسیار زیبا و جالب
ممنون
چه قدرتی داشته قاشقه!
پاسخ:
ضرب من قوی بود!!
محمد تو دیگه چرا؟!قبلا باز سر می زدی وبلاگمون یه نظری میدادی!
از وقتی منم اومدم وبلاگتون نظر دادم از وبلاگ ما اعراض کردین(به لطف حمید لغت یاد گرفتیم!!)
پاسخ:
سر میزنم که!
منتها یکی دو هفتست سرم شلوغه، میام نت فقط نظرات رو چک میکنم.
ازین به بعد قول میدم بیشتر سربزنم!
دست حمیدم درد نکنه!
آ.ن: دست حمیدم درد نکنه!
بعد پدر مادرت بازم می بردنت مهمونی؟یا تحریم می شدی؟!
پاسخ:
تحریمش مدت دار بود :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی