کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تسلیت

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۴۰ ب.ظ

انالله و انا الیه راجعون

 

خبردرگذشت پوریا فتاحی زاده ی عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

    کمی تا قسمتی طنز ، دیگر [+ پوریا] ندارد.    

  • ۹۱/۱۰/۱۸
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۳۴)

عادت داری کلا ملتو بذاری سر کارا!
منم عادت دارم هر چن وخ ی بار این پستای قدیمیتو بخونم!
اول کلی ناراحت شدم ... بعد ک کامنتا رو خوندم ترکیدم از خنده ...
:))))))))))))))))))))


خییییییییییییییییییییییییییلی باحال بوووووووووووووووود ...
:)))))))))))))))))))))
سلام اخه بی چاره مرد خدارحمتش کنه منم که دیرفهمیدم فکرکنم چهلمشم شد خدابیامرزتش بهت تسلیت میگم
هه
هنوز بهترین دوستتونو از دست ندادین ، بدونید چه حسی داره
البته امیدوارم هیچ وقتم همچین اتفاقی واستون نیوفته
 
چرا هیچ کدومتون تو انجمن نمیاین؟
همیشه من بدبخت اونجا منتظر یه رهگذرم
پاسخ:
منظورتون teeNetـه؟
نمیدونم تقصیر بچه هاست.
یه اشکال تایپی بود!!!!اونم از شدت عصبانیت!!!!!!!!!!!!
مگه شما پسرا نیم ساعتم با هم حرف میزنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه جالب!!!!!
پاسخ:
نه بابا ، فوقش 10 دقیقه
شما دخترایین کـ سلام و احوال پرسیتون میشه 2 ساعت تازه!
آره آره! خوبه! 10-20 بار هم بشه اشکالی نداره!
ایدین!
خیلی.......=)):((
پاسخ:
D: !
اخه شوخی شوخی با جان مردم هم شوخی؟؟
پاسخ:
حالا خوبه فقط "گفتم" مرده!!

آیدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

( آیکن خفه کردن آیدین 10 سطر )


پاسخ:
D: !
1همون با اخساسین شما دخدرا. بعدشم یه سوال شما با آقای ابراری نسبت ندارین؟؟
{ابراری بهش میگف فتاخی زادخ}(پوریا)
2من از اولش خیلی شیک و مجلسی نه ها نکردم بخار بیاد زنگ زدم به پوریا گفتم چی شد نمردی که .؟
گف نه نمردم بعد نیم ساعت فقط میخندیدم
شمام به جنبه ی طنزش نگاه کنید
عاغا ما قلط بکنیم البته
:p
پاسخ:
=)) !!!
سعیمو میکنم رها جونم!
ولی اصولا کوفت برای بالاترین تا پایین ترین درجه ی عصبانیت من جواب میده! حتی اگه خودمو کنترل کنمم نمیشه کوفتو نگم!!
پاسخ:
راحت باشین ، میخوای من خودم هر روز یه بار به خودم کوفت بگم؟

کیانا جان کنترل آجی گلم

هرچند هرچی بگی حقشه!!!!!!!!:((


کوفت آیدین!! کووووفتــــــ!!
+منو بگو چقد فک کردم الآن دپرسی!
++کوفت!!!
پاسخ:
الآن کـ خیلی دپرسم
آخه امتحان عربی داریم!
بـــــــــــــــــله عارف جونم
اوه!!!چی نوشتم!!!!
موجوداتی بس مزخرف
حیف ما فرشته های با احساس
عزیزم خودتو ناراحت نکن!!!!
اصولا پسر ها موجوداتی بسی مخرف هستن!!!!!!
حیف ما فرشته های با اخساس!!!!
پاسخ:
بعله! حق شما فرشته های با اخساس!! [شما با معلم شیمی ، آقای ابراری نسبتی دارین؟]

بخدا اگه گیرت بیارم زندت نمیذارم

میدونی من امروز برای دوستتون گریه کردم؟

واقعا خیلی ناراحت شدم که یه همچین فرد جوونی مرده!

حیف اون اشکای من!

اه اه اه

پاسخ:
هاهاهاها !!!

خیلی بی احساسی

لووووووووووووووووووووووووووووس

من تازه نظراتو خوندم!

پاسخ:
:))

تسلیت آقا آیدین

من صبح خوندم

ولی انقد ناراحت بودم که نتونستم نظر بذارم!

پاسخ:
مرسی!
خیلی موجود مزخرفی هستی!!!!!!!!:)
پاسخ:
میدونم!
من هم تسلیت میگم...خدا رحمتش کنه
امیدوارم غم آخرتون باشه
خدا اونایی که دوسشون داره رو میبره پیش خودش
پاسخ:
=))
تسلیت میگم......
فقط چی شد که یهو مرد؟؟:(
البته اگه دوست داری بگو...
پاسخ:
داشت رو دیوار راه میرفت ، یهو دیوار تموم شد  :))))))
اشکان حقیقته تلخیه ولی باید باش روبرو شد
همین امروز داشتیم تو حیاط مدرسه حرف میزدیم

پاسخ:
=))

ایدیییییین این پوریا همونی نیست که یه داداش هم داشت؟

 

خدا بیامرزتش  :(((((

پاسخ:
نه! داداش نداشت!
شوخیه دیگه سرکاریم آره؟
پاسخ:
دقیقا" !
از ته ته دلم تسلیت میگم :((((
از معدود کسایی بود که توی عمرم بهش گفتم داداش!
میدونم از دست دادن یه دوست چه حسی داره. فقط امیدوارم خوب باشی...
پاسخ:
خعلی احساساتتون تو حلقم!
من نیم ساعت امروز واسش گریه کردم
به تو ام تسلیت میگم
پسره گلی بود
پاسخ:
:)) !!! پویا تموم شد ، حله!!

تسلیت میگم آیدین جان خدا رحمتش کنه میشه بگی کدوم بود و علت مرگش چیه؟

پاسخ:
بابا شوخی بود! چرا جدی میگیرین!!!؟؟
  • سهند رادمنش
  • امیدوارم هیشکی جوون از دنیا نره.
    16 سالش بود؟
    پاسخ:
    بله ، هم کلاسی دوران ابتدایی و هم مدرسه ایم بود.
  • محسن پور
  • گلچین زمانه عجب خوش سلیقه است
    می چیند گلی که ز عالم نمونه است
    خدا رحمتش کنه.
    پاسخ:
    خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
  • معین مهدی زاده
  • پوریا فتاحی زاده؟
    شوخی میکنی؟
    پاسخ:
    کاش شوخی بود
    منم بهت تسلیت میگم.
    هنوز نتوستم باور کنم.
    پاسخ:
    منم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی