کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

جملکس

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ق.ظ

 

هر عکسی یه حرف حسابی داره! اما هم برداشت‌ها می‌تونه متفاوت باشه، هم قلم‌ها!

می‌خوایم بدونیم شما نظرتون راجع به عکس‌ها، کاریکاتورها که به مسائل مختلف (معمولاً) اجتماعی می‌پردازن چیه!

قراره شما بنویسید! چی؟ هرچی که دلتون می‌خواد! هرچی که با اولین نگاه به عکس به ذهنتون می‌رسه. مهم اینه که برداشت شما از عکس‌ها با نفر قبلیتون حتما تفاوت داره. یادتون نره که باید طنز باشه. یا کمی به طنز نزدیک باشه.

 

قضیه از این قراره که هر چندوقت یک‌بار یه عکس (یا کاریکاتور) پست میشه و شما باید نظرتون، برداشتتون، احساستون و یا هر کوفت دیگه‌ای که نسبت به عکس دارید رو برامون بنویسید. ترجیحا سعی کنید اول دیدگاه‌های بقیه رو نخونید!

 

لطفا همه شرکت کنید! خدا رو چه دیدید؟ شاید این ایده‌ی پرنیان خانوم لحظات شادی رو رقم زد.

منتظر جُملَکس باشید ;)

  • ۹۳/۰۴/۰۳
  • آیدین

جملکس

جمله

عکس طنز

دیدگاه‌ها (۱۳)

نمیخوای مطلب بذاری!
خجالت بکش!
ای چه وضعشه!
اولین عبارتی که بعد از دیدن عنوان تو ذهنم اومد کلمه عکسولوژی بود!
منتظرم :دی
E E E E
یه وبلاگ دارم مخصوص همین ! خوشحال میشم بهش سر بزنین !
آورین پرنیان :)
ایده ی خوفیه
من آخر از دست شماها دق می‌کنم یعنی اسم من چه گناهی کرده آخه؟ :|
Repeat after me
"پرنیان"
+تشکر از همگی!
مرسی ایده!
فقط..........پر پر؟؟؟؟؟؟-_-
پاسخ:
پرپر همون پرنیان خانوم خودمونه. من بنا به عادت پرپر صداش میکنم.

پرنیان خانم ایده پرداز فوق العاده ایست

از فکراش استفاده کنید

برا آینده وبلاگتون خوبه !

پاسخ:
بعله. تو این سالا خیلی کمک کرده. تشکر می‌کنم ازش.
  • Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ
  • اوه!! عادی نه! عالی!! :|
    پاسخ:
    مرسی تغییر معنی!!
  • Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ
  • پرنیان عادی بود ایده ت! و تازه!
    *نزدیک
    +کاش اولین عکسو میذاشتی همین الآن!
    پاسخ:
    خب زود می‌ذارم اولین عکسو! خوبه؟
    به به چه ایده ی خوبی! :دی

    آی آی آی

     پس منتظر می مونیم

      دست خوش

    ایده جالبیه.
    منتظریم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی