کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دانشجوی عزیز!

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۲۸ ب.ظ

دانشجوی عزیز

وقتی شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کامل متوجه میشم!

چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه،

درحالی که لبخند رو لباشه!

دوستدار تو

استاد!

 

✔ به کنار من اگر می آیید....

نرم و آهسته بخوره توسرتون! نمیخواد! همون بیاید نظربدید خودش کلیه!

  • ۹۱/۱۲/۲۸
  • محمدرضا اکبری

استاد

دانشجو

اس ام اس

دیدگاه‌ها (۵)

خواهش میکنم!!
همون سپاسگزار دیگه؟!
+چشم! فقط سال نو دسته جمعی یه کلاس املا برین ثواب داره ها! به درد کنکورم میخوره! به جان خودم!!
پاسخ:
=))
من از شما معذرت میخوام! اصلاح شد :-D
:))))واللللللللللللاااا
استادا رو نمیدونم! ولی دبیرای ما که نمیفهمن! سر کلاس فیزیک با دوستم می رفتیم نت گردی!
+من که کلا یادم نمیاد نرم و آهسته اومده باشم اینجا!
همیشه حضور گرممو نمایان میکنم با دیدگاهای گرانبارم!!
پاسخ:
دبیرای ما هم حداقل به ظاهر نشون میدن که نمیفهمن :-D
+من از شما بخاطر حضور گرمتون سخت سپاسگزارم!
امیدوارم تو خونه تکونی سال جدید، مارو از قلبت بیرون نکنی!
man ke khodaroshkr didgaham kheili sazande hastan in yeki ham az hamin didgahaye kheili moasere 
cheqad sakhte natuni az alamat ta'job estefade koni
پاسخ:
البته من منظورم با شما نبود پرنیان خانم!
با اونایی بود که میان و نظر نمیدن!
[حواسشون هس که کیا رو میگم!؟!]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی