کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دبی

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰ ب.ظ

ﺧﺎﻧﻤﻪ ﺳﺮ ﻗﺒﺮﻩ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺯﺍﺭ ﻣﯿﺰﺩﻩ:

ﺩﺧﺘﺮﺍﺕ ﮐﻔﺶ ﻧﺪﺍﺭﻥ، ﭘﺴﺮﺕ ﻟﺒﺎﺱ ﮔﺮﻡ ﻧﺪﺍﺭﻩ، ﺧﻮﺩﻡ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ...

ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﯿﻪ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﻟﮏ ﺍﯾﻦ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﺮﺩﻩ ﯾﺎ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺑﯽ ﺟﻧﺲ ﺑﯿﺎﺭﻩ!!!؟

  • ۹۱/۱۰/۱۷
  • آیدین

جنس

مرده

دبی

دیدگاه‌ها (۱۲)

=)) جانم. اوووخی =)) خیلی باحال بود.
البته خدا باباهه بیچاره رو رحمت کنه.
فیلم ارتفاع پَست رو ندیدی؟
پاسخ:
نه متاسفانه
یهو یاد ارتفاع پست افتادم :|
پاسخ:
ارتفاع پُست؟
ارتفاع پَست؟
جدیدش:
دیگه با لهجه آبادانی خیلی حرف نمیزنن D:


پاسخ:
برزیلیا؟
مرسی!!!
+ تو درس و زندگی نداری یا کلا اینجا زندگی میکنی؟!
پاسخ:
میگن وبلاگ خونه ی دوم آدمه! چی بود؟ مشکلی هـ؟
من دوست آبادانی ندارم! :(
یکی بیاد به من یه آبادانی معرفی کنه!!
پاسخ:
رونالدو اسیس موریا ! گوگل سرچ کن میاد!
من یه هم کلاسی آبادانی دارم، خعلی باحاله
ولی جا داره بگم آبادان هم آبادان قدیم!
پاسخ:
مگه جدیدش چطوره؟
!!!!!!!!!!!!!!!!
عجججججججججججججب!!!!!
برزیلته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))
پاسخ:
بزریل آبادانته!
منم عاشق آبادانم چون همیشه راهش بازه !!
:)))))))))))))))
آبادانیام یه چیزشون میشه هااا!!!!!!!
پاسخ:
من عاشق آبادانیام! خیلی باحالن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی