کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دغدغه جدید دخترا

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

تا دیروز فکر میکردم دخترا بعد از قبول شدن تو دانشگاه 

یه دغدغه دارن اونم لباسشونه

ولی امروز صبح سوار تاکسی شدم

یه دختره جلو نشسته بود

تو کم تر از ده دقیقه به ده نفر زنگ زد

دنبال عکاسی خوب میگشت میگفت برای کارت دانشجوییم میخوام

میگفت بقیه عکاسی ها صورتمو دراز میکنه

 

ع.ر: این بود که امروز فهیدم دخترا دغدغه عکس کارت دانشجویی رو هنگام قبولی تو دانشگاه هم دارن

  • ۹۲/۰۶/۲۱
  • علی رضا

دانشگاه

دخترا

دانشجو

عکس

تاکسی

دیدگاه‌ها (۳)

خب چه اشکال داره.
چهار سال میخواد کارتشو نگاه کنه باید عکسش خوب بیوفته. 
تازه تا چند سال قبل همون روز ثبت نام از انشجو عکس میگرفتند و کیفیت عکسا افتضاح بود ، خداروشکر اون روزا گذشت.
پاسخ:
من که نگفتم اشکالی داره اتفاقا خیلی هم خوبه
بزن تو سر خودت :|
علیرضا!!!!!!!!!کاری نکن من ی وب انتی بوی بزنم مخصوصی توآ !!!!! :|
پاسخ:
آخه جدا امروز تو تاکسی همینو میگفت
به جان خودم
من فقط یه خاطره گفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی