کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دلش تنگ است...

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ب.ظ

دختره پست گذاشته:
دلم برای یک نفر تنگ است
نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند
حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم
لبخندش را هم ندیده ام
فقط میدانم که باید باشد ولی نیست!

 
✔ خب یهو مستقیم بگو یکی بیاد منو بگیره ، من شوهر میخوام

  • ۹۲/۰۲/۰۱
  • محمدرضا اکبری

دختر

شوهر

دلتنگی

دیدگاه‌ها (۱۲)

خیلی ها میتونن باشن خب!
یه دوست خوب مثلا! یا مامانش! یه موجود فضایی اصن!
میتونه یه پسر هم باشه! ولی من موندم شماها از بین این همه گزینه چرا چسبیدین به پسرا!!

آها! همه چی به شما ربط داره پس!
خب باش! شاد باشین!! اعتماد به سقفه دیگه! من هر چی هم بگم حرف خودتونو میزنین شما ها هی!!
پاسخ:
اعتماد به نفس خیــــــلی هم خوبه ! حسودیت میشه!
خیلی بده که حرف مردمو یعنی معنی میکنید .... (ب قول شقی) هَوووووووو.... یه انتقاد سازنده ... !!!
نه خب!
کی گفته هر کی که باید باشه ولی نیس حتما یه پسره؟!
مشکل اینجاس که همه تون اعتماد به سقف دارین خیلی!
هی کی هر چی میگه فک میکنین به شما ربط داره!
پاسخ:
اگه پسر نیس پس کیه؟!
کاملا مشخصه شوهر میخواد! خودم میدونم:دی
به ما ربط داره خب! نداره؟!?
خب کلا یعنی این که من یه دختری داشت درمورد اینکه چرا ازدواج نکرده و درمورد خواستگاراش حرف میزد بعد من یواشگی گفتم هدفتون از این حرفا چیه؟ اونم گفت من اینا رو میگم شما نگین جو خشکه. یعنی همون شوخی خودمون. جهت مزاح این حرفا رو میزنن !
پاسخ:
الـــکــــــی میگه!
بابا شما هم که همه چی رو ربط میدین به شوهر!!
پاسخ:
الآن این به شوهر ربط نداره؟!؟
کدوم قسمتش؟

پاسخ:
کلا یعنی چه؟!
خصوصا اون قسمت که میگه : "من فقط میگم که شما نگین جو خشکه"
ببخشید، من یکم گنگ حرف میزنم
من از یکی از اینجور دخترا پرسیدم هدفتون از این حرفا چیه؟ گفت: من فقط میگم که شما نگین جو خشکه!
البته نپرسیدما زیرزیرکی اینو گفتم ولی جوابم گرفتم!
پاسخ:
:-O
این که گفتی یعنی چه؟! فارسیه؟!
حرف دل همه همین نیست زیاد خودتونو تحویل نگیرین...  :p
پاسخ:
ما که خودمونو تحویل نمیگیریم! بقیه ما رو تحویل میگیرن!
این سوالو برین از همون دخترا که این پستارو میزارن بپرسین بهتون جواب میدن =))

والا ما که به همین راضییم عجلمون کجا بود؟=))

پاسخ:
خب من هم ازطرف دوستان کمی تا قسمتی طنزی، دقیقا از همون دخترایی که این پستارو میزارن دعوت میکنم که همینجا مسئله رو شفاف سازی کنن!
[البته من مطمئنم که حرف دل "همه" ی دخترا همینه!]
نترس نمیترشی حالا :|

نمیدونم شوهر چیه این دخترا دارن خودشونو میکشن =))

پاسخ:
منم نمیدونم راستش:-؟
باید از شما دخترا پرسید :دی
من در همین جا از همه ی دختران درخواست میکنم این مسئله رو شفاف سازی کنن خواهشا!
واقعا این شوهر چیه که دارید خودتونو میکشید؟!
خب منم منظورم همینه دیگه.این فقط منتظر شوهر بوده دیگه مهم نیست خوش تیپ باشه و اینا
پاسخ:
بهله! من معذرت میخوام از شما!
مثه اینکه من منظورتونو متوجه نشدم :دی
چه قانع!
قیافه رو که گفته مهم نیست ولی درمورد جیب طرف حرف نزده! احتمالا تو این مورد محدودیت داره
پاسخ:
مثه اینکه منظورشو متوجه نشدی شما!
اصن محدودیتی نداره، فقط منتظر شوهره که این دل تنگیه برطرف شه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی