کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دوتا خبر و یه تاکید

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۵ ب.ظ

سلام به همه یک طنزیا! [از بچگی آرزو داشتم به اینجوری سلام کنم!]

خبر: نظر به اینکه در پست صوتی پیش، جناب آقای داریوش کمالی اعلام کردند که قسمت پنجم داستان خانه‌ی سالمندان بزودی پست می‌شه، لازم به ذکره که این پست روز جمعه توسط آقا حمیدِ کاتالان ارسال میشه. از اونجایی که حمید قراره پست کنه، طبیعیه که ساعت هفت باید منتظرش باشیم!

از تمام کسانی که در این مدت پیگیر این داستان بودند تشکر می‌کنیم.

در ضمن، پیشنهاد می‌کنم از آنجایی که از آخرین قسمت پست شده‌ی این داستان چند ماه می‌گذرد. قبل از خواندن قسمت پنجم، قسمت قبلی ِ‌ آن را هم بخوانید.

 

تاکید: خدمت کسانی که از شبکه اجتماعی instagram استفاده می‌کنند عرض کنم که صفحه‌ی ویژه‌ی وبلاگ کمی تا قسمتی طنز در instagram راه‌اندازی شد. از شما خواهشمندیم برای حمایت از ما و همچنین بهره بردن از تصاویر طنز وبلاگ ما را در اینستاگرام follow کنید.

instagram.com/1tanz

 

خبر:‌ صفحه‌ی وبلاگ کمی تا قسمتی طنز در توییتر هم راه‌اندازی شد. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از این شبکه میکروبلاگ از پست‌های جدید وبلاگ باخبر شده و به وسیله‌ی لینک مستقیم و کوتاه‌شده‌ی موجود، به پست‌های وبلاگ دسترسی پیدا کنند.

twitter.com/1tanzblog

 

موفق و موید و اینجور چیزا باشید.

پایان پست.

دیدگاه‌ها (۶)

من تو همین وبلاگ موندم چه برسه به فیسبوکو توییترو... :|
امیدوارم خانه ی سالمندان آخرین کار سریالی(منظورم سری ـه)تون باشه وگرنه مردم از دستتون دق می کنن!
پاسخ:
اتفاقا نیست !!
سریال دیگری هم داره کلید میخوره :)
واقعا فک نمی کنی ک با این سرعت اینترنت ک قربونش برم از سرعت نور هم جلو زده ما توییتر هم بیایم؟من یکی ک ترجیح می دم از همین جا پستا رو دنبال کنم!بقیه رو نمی دونم ! 
پاسخ:
مگه توییتر سنگینه!؟
مردم فیسبوک رو مثه پاکت چیپس باز می‌کنن! توییتر که سبک‌تره!
سال هاست من توییتر نرفتم!! همینجا رو بخونم سنگین ترم!!
+الآن اون پایان پستو نمی نوشتی ما میرفتیم دنبال بقیه ی پست میگشتیم ینی؟؟!
پاسخ:
آره دیگه، خواستم گیج نشین یوقت!

ما که در توییتر follow کردیم !!!

من فک کردم امروز خانه سالمندانو میذاری ...! کو تا جمعـــــه؟؟؟ :|

برای* !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی