کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

راهنما

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

ع.ر : اونایی که دوس دارن دارو ساز یا دکتر بشن از حالا باید تمرین کنن!!!

ax-khansedar-1.jpg

  • ۹۲/۰۷/۰۴
  • علی رضا

دارو

دکتر

دیدگاه‌ها (۶)

آقا من یه چیزی بگم؟

من نویسندم اما اصولا باید یا متن رو خودم بخونم بقیه بنویسند یا تایپ کنم. کسی راه حلی داره؟

نه اینکه خطم بد باشه ها نه خدداروشکر خویه سلام هم میرسونه فقط کسی نمیتونه بخوندش.

اوه اوه اوه!واقعا ب نکته ی ظریفی اشاره کردی!از ما ک گذشت ولی تقاضا دارم دوستانی ک در رشته ی شیرین تجربی تحصیل میکنن و صددرصد همشون قراره تو این مملک پزشک بشن لطفا ب این موضوع رسیدگی کنن!ممنون!
پاسخ:
بعله
دلم واسه دارو خونه ها سوخت........
پاسخ:
:))

سلام دوست..وبلاگ توپی داری

با تبادل لینک موافقی

اگه موافقی منو با اسم··٠••●●●سرگرمی●●●••٠٠٠ لینک کن بعدش خبر بده تا بلینکمت

وبلاگم رنک 2 گوگل داره

مرسی

اینم وبلاگ دیگمه دوس داشتی بلینکش yoursmsm17.mihanblog.com

پاسخ:
آ.ن: نه مرسی هم موضوع نیستیم.

اوه اوه !! پ شخصن کارم دراومده =))

 

از الان باید شرو کنم =))

پاسخ:
اره
وقتو از دست نده
البته تعدادی دکتر خوش خط هم هستا!به شخصه دیدم!
پاسخ:
بعله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی