کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

روزه

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۰۱ ب.ظ

بچــــــــه ک بودم،روزه میگرفتم،میخواستم ادای آدم بزرگارو در بیــــارم
هـــه هــــه هــــــه هـــــه
بعدش الـــکی اینقد صورتمو میشستم و از اون زیـــر آب میخوردم ک سیرآب میشدم!
بعدش موقع افطار ک میشـــــد یه گوشه مول میکردم و میگفتم اصلا تشنم نیست!چقـــــــد خبیث بودم من!!!!

 

 

 

[!]:ماکه بچه بودیم چرا میخواستیم ادای ادم بزرگارو در بیاریم لا مصب همیشه ضایع میشدیم!!!!!

  • ۹۱/۱۰/۲۷
  • پویا عسکری

سیراب

روزه

خبیث

دیدگاه‌ها (۴)

شماهام بیکار بودینا=))
پاسخ:
lما همیشه بیکاریم!!!
من یه مدت که شیراز بودم به مامانم میگفتم از اهواز زنگ بزنه قبل اذون گفتن واسه سحری اون هم فکر میکرد جهت اطلاعات عمومیه خبر نداشت من دارم طبق اطلاعاتش روزه میگیرم =)) (خاطرات اولین سالی که روزه گرفتم!)

این کارا بیشتر از پسرا بر میاد...!

پاسخ:
زترشک کدوم ادمی اینو گفته؟؟!!
اصولا پسرا خبیثن خب!! ولی من وقتی 5-6 سالم بود واقعا هیچی نمیخوردم وقتی روزه میگرفتم!
+حالا بماند که مامانم از ترس بیهوش شدنم هر سه وعده ی غذایی رو با 3 تا میان وعده بهم میخوروند!! به هر حال مهم نیتم بوده!
پاسخ:
اره جان خود کی گفته پسرا خبیثن ؟؟؟؟  دخترا که خبیث ترن !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی