کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بازپست: روزه حاجی

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۶ ق.ظ

هرچند که روزه است حاجی رمضان

تا خرخره می خورد حقوق دگران

یک ذره غبار اگر رود توی گلوش

از بابت روزه می شود دل نگران

  • ۹۲/۰۴/۳۱
  • آیدین

حاجی

روزه

دیدگاه‌ها (۲۱)

حاجی که به زعم خود بلا اشکال است
تنها دو سه گام عقب تر از دجال است
هم ریش و هم هندسه ی افکارش
ترسیم دقیق شکل رادیکال است!
باوشه!
ای باو!هروقت معلوم شد خبر بدیا!آدم میخواد بیاد تئاتر از جونش سیر میشه!
پاسخ:
خب بیا یاهو باهات هماهنگ میکنم.
حالا ساعت چند هست؟!!!!
از الان بگم اگه بین 6-8 باشه نگار جوش میاره ها!!
نرجس آخه چرا اطلاعات غلط میده؟!!!!!!!!!
پاسخ:
معلوم نیس!
ولی تشریف میاریم اجراتونو ببینیم.
پاسخ:
✔ حتما تشریف بیارید!!  :|
کلاس زبان دیگه آخه؟!اون دنیا هم کلاس زبان؟!
امروز من و دوستم اومدیم آموزشگاهتون ثبت نام.منشی گفت یه شنبه ها ساعت 6 تا 8.دقیقا همون موقع ما دوتا کلاس داریم!
ینی به قول ملیکا من موندم اون موقعی کـ داشتن شانسو تقسیم می کردن ما داشتیم چه غلطی میکردیم!
پاسخ:
✔ احتمالا اون موقع هم کلاس بودید :|
آهان!خداروشکر!حالا چن نفر ظرفیت داره؟!
پاسخ:
نمیدونم
آموزشگاهه دیگه.
حالا میشه اومد یا نه؟!

پاسخ:
میشه!
بزودی پوسترشو واسه دانلود میزارم.
من دارم با دوتا از دوستام میام حالا دیگه نگار و دوستاش بماند:))
پاسخ:
خسته نباشید!
از نگار شنیدم کـ دیگه ورود برای عموم آزاد نیس!بخدا من یه عالمه آدم جمع کردم کـ بیایم تئاترتون ببینیم الان من چـ کنم؟!میزنن منو ترور میکننا!
جدی؟عاغا من یه عالمه آدم جمع کردم بیان تئاتر و ببینن الان برم بـ همه بگم شد 27م؟بدبخت شدم!
پاسخ:
بعله!
ولی تعدادتون چند نفره!؟
آموزشگاه ما تا یه حدی گنجایش داره ها!!
مگه نگفتی 25 مرداد توی سینمایی 7 بیایم وایییییییییییییییی!
پاسخ:
شد 27 مرداد
  • پویا دولتی
  • محمد اصفهانی میگه:
    بهشت از دست آدم رفت          از اون روزی که گندم خورد
    ببین چی میشه اون کس که        یه جور از حقُه مردم خورد
    راستی تئاتر ساعت چنده؟
    پاسخ:
    من میگم روزش معلوم نیست! شما ساعت میپرسی!؟
    بازپست بود!
    پاسخ:
    بعله!
    با اصطلاحات ما هم آشنا شدیدا !
    اون کـ پست ثابته
    تازشم از دل و رودم در آوردم
    پاسخ:
    آها!
    خب اینو دیدگاه گذاشتم! 3تا!
    آیدین من کـ قسمت کامنتامو نبسته بودم چی میگی؟
    پاسخ:
    آخرین پستتو میگم
    پست بالایی
    همین یه هفته پیش من اینو گذاشته بودم که حواس پرت!!
    پاسخ:
    ببخشید!
    20 تا پست قبل اینو گذاشته بودی D: !
    ببخشید آقا محمد
    ✔ این دفه رو می بخشم!!
    تکراری نبود؟
    پاسخ:
    بله ، حواسم نبود ، ببخشید.
    دستتتت!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی