کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

روز جوراب

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

با اینکه من از وضع خودم دلگیرم
بی‌هـــدیه برای تو پدر، می‌میرم!
در شهـر به هر مغازه رفتم دیدم
جوراب نداشت، بنده بی‌تقصیرم!

 

روز مرد را به همه‌ی مردان و همه‌ی کسانی که مردانه زندگی می‌کنند تبریک می‌گویم.

با عرض پوزش از جمیع بازدیدکننده‌ها، فرصت نوشتن نبود و بالاجبار به همین دوبیتِ بالا بسنده می‌کنیم.

 

آ.ن: بزودی قسمت بعدی کولاک همین روزها پست می‌شود.

آ.ن: خیلی ممنون بابت دیدگاه‌هایتان در پست پیشین.

  • ۹۳/۰۲/۲۳
  • آیدین

روز پدر

روز مرد

دیدگاه‌ها (۱۸)

  • طراحی سایت | رادکام
  • نه بابا این جورا هم نیست ما که جوراب نگرفتیم
    پاسخ:
    لینک‌ها به صورت nofollow هستند. فکر نکنم کمی بهتون بکنه.
    مینین>سارا!:|
    Be natijei residin be manam khabar bedin!

    :| :| :|
    مینیون=> opera12.o2
    windowsXP
    پاسخ:
    اوهوم.
    آیدین>عاغا این مینین یا از دوستای منه یا تو!و به احتمال 90 درصد از دوستای منه به دلایلی!این opera مشکوک میزنه!ملیکا!!!!!!
    پاسخ:
    سیستمشو چک کن! اگه xp بود و opera 12 ملیکائه.
    سارا نیست. چون سارا اکثرا با گوشی میاد موقع امتحانا
  • کمند سلیمانی
  • اره یه دو سه تا آی پی مختلفه اما همه اردبیله!
  • کمند سلیمانی
  • :)) جدی؟
    بقیه رو هم چک می کنم  پس :دی
  • کمند سلیمانی
  • زیاد به خودت فشار نیار آیدین جان بنده هم با آی پیش یه جستجویی کردم طرفای اردبیل بود :دی
    پاسخ:
    مشکل اینجاست که هر دو سه تا دیدگاه آی پیش تغییر می‌کنه!
    مینیون=> من حس می کنم این ابتیاع توطئه آرش سیگار چیه. نیست عایا؟؟
    پاسخ:
    این مینیون رو من بالاخره پیداش میکنم.
    ویندوز xp ، مرورگر opera ، رد ipـش رو زدم. از پیشگامان استفاده میکنه. اما اینا به دردمون نمیخوره. ببینم چیکار میتونم بکنم!!!
    من B-)
    مینیون:  :|
    سی آی اِی:    :-o
    ما امسال نوآوری از خودمان در کردیم و به جای جوراب،دمپایی رو فرشی ابتیاع(!)کرده و تقدیم پدر نمودیم!باشد که این تنوع عظیم مقبول افتد...
    روز جوراب!

    خوب بود..
    آیدین ؟
    قول ؟
    بهم نمیخورن !!! :دی :دی :دی
  • کمند سلیمانی
  • حق را به کیانا می دهم! :|
    اصولا چه رسمی چه غیر رسمی "آیدین" اونم از نوع "همتی"ـش قول بده ها به هیچ وجه تحقق نمیابد! :|
    *پست میذاری
    خجستــــه باد روزشون!
    +تاریخ دقیق بده کی پست می کنی! چون وقتی تو از این قولای غیر رسمی میدی، هیچ وقت بهش جامه ی عمل نمی پوشونی! (چه ادبی! :دی)
    سلام
    برای کسب اطلاعات بیشتر به www.IranSarkhat.com مراجعه کنید.
  • کمند سلیمانی
  • Khahesh mikonim :| 
    Khoda ro shokr be lakhare qesmate baad miad 😃
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی