کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

سر یا صورت؟

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ
این آرایشگاه زنونه ها به اندازه پیچ و مهره هوایپما آپشن داره
حالا سلمونی مردونه میری میگه سر یا صورت؟

خب قبول، یه سری پسرها هستند که شلوار و پیراهن صورتی می پوشن.

اصن قبول، یه سریا حتی گوشواره هم میندازن!

اصن مورد داشتیم رژ لب و پن کیک (که من تا دیروز فکر میکردم فقط اسم یکجور کیکه) هم میزده!

 

ولی باید قبول کنیم همه ی پسرها اینطوری نیستن.

نه تنها همه ی پسرها اینگونه نیستند. بلکه به جرئت می توان گفت مقدار این گونه ی کمیاب بسیار کمتر از یک درصد است.

تو رو خدا بیاید واقع بین باشید. [چون من میدونم دیگه. الآن یه سری میان میگن 90 درصد پسرا اینطوری هستن!!]

مثلاً تو خونواده ی ما هیشکی اینطوری نیست (خدا رو شکر)

تو مدرسه ی ما هم فکر نکنم کسی باشه. (نهایتاً یکی دو نفر، که میشه همون کمتر از یک درصد)

شما هم دور و برتون رو بگردین کمتر کسی پیدا میشه که اینطوریه.

 

و اما نکته: امیدوارم این موج های وبلاگی و فیسبوکی و توییتری که علیه اینجور شبیه شدن پسرا به دخترا به وجود اومده موثر واقع شه و یه تغییری ببینیم.

 

ببخشید اگه واقع بین بودم.

تمام

  • ۹۲/۱۱/۱۵
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۱۵)

آپشن های آرایشگاه قبول!
ولی همه ی دخترا هم...
به قول دوست خوبمون "گشت ارشاد"که چند وقت پیش یکی دیگه از دوستانمون رو مورد عنایت قرار داده بود: زیبایی هلو به پرزشه!!!!!

میگه سال ها تلاش کردین تا عدالت و برابری رو تو مملکت حاکم کنیم الان خداروشکر موفقش شدیم و تونستیم حق برداشتن ابرو و آرایش صورت و مش کردن مو و بلند گذاشتن مو تا کمر رو برای پسرا بگیریم .

باید تبریک گفت به همه پسرا

جالبه تو دانشگاه ما که از یک و دو و ده و بیست درصد هم فراتر رفته آمار این جور پسرا 

لامصب پسره ابروهاش از دخترا نازک تره.

کم کم باید ازشون پرسید داداش میشه بگی کدوم آرایشگاه رفتی؟ به نظرت به منم وقت میده؟

ایدین در جواب : مش می‌کنن!!!؟ نه بخدا!

باید بگم که : آره مش میکنن به خدا !!! در تعجبم که تو چطور به این نکته نرسیدی که همچین ادمایی به قول کیانا از 1 % یـــــــــه هــــــــوا بیشترن ! و همینطور هم داره بالا و بالاتر میره ... تو خیابون از هر 10 تاشون دیگه 4 تاشون اینطورین ! من خودم تو 10 دقیقه 3 تا از این مامانیای ابرو برداشته دیدم :| خو چه وضعشه بابا :|


پاسخ:
برو بابا! بعداً‌ بیرون می‌شمریم ببینیم از 10 تا 4تاشون اینطوری هستن یا نه!
یعنی تو ده دقیقه فقط 10 نفر دیدی؟ که 3تاشون زیر ابرو برداشته بودن!؟ آخه با احتساب جمله‌ی بالا باید حداکثر 10 نفر دیده باشی!
خسته نباشید!
سر این موضوع با یه سری خیلی بحث کردیم ولی خب،به نتیجه ای نرسیدیم![نرود میخ آهنین در سنگ!!!]البته به ما ربطی نداره فقط با این درصدی که ارائه میدین مشکل داریم!
اما در جواب رها باید بگم که تا چند وقت پیش میگفتن نسل پسرا رو به انقراضه(منظورم اینه که تعداد دخترا تقریبا 2برابر پسراس)اما الان دخترای گرامی از خجالت پسرا درومدن و حدود 1/5ـشون (البته در محل زندگی ما) تغییر جنسیت دادن یا به قول خودشون دوجنسه تشریف دارن!!!!!!


چیچیا نیست همین دیروز من میخاستم از یه دختر آدرس بپرسم خیلی صمیمانه دستمو زدم رو شونش گفتم ببخشید
برگشت دیدم اااااااااااا ریش داره که!!!!
هیچی گفتم اشتباه گرفتم و رفتم فقط
سلام آیدین.واقعا وبلاگ خوبی داری.به ما هم سر بزن.
پاسخ:
قربونت.

البته باید این نکته رو هم در نظر داشت که "فقط" پسرا شبیه دخترا نشدن!!!

خیلیــــ از دخترا هم شبیه پسرا شدن!!!

که این موضوع اینجا (قزوین ینی) کاملا صدق میکنه!!!

اگه صبا بود حتـــــما تایید میکرد!!!

ولی مشکل اینه که دیگه پسرا از حدش گذشتن!!!

درسته که هم دخترا و هم پسرا باید به خودشون برسن، اما نه اینکه کارایی رو کنن که نباید!!!

اصن چه معنی میده پسر آرایش کنه؟!!اگه آرایش کنه ینی به خودش رسیده؟!!!

در مورد پیرهن صورتی که اشکال نداره!!!(به نظر من البته!!)

ولی نه اینکه بره شلوار و پیرهن صورتی ست کنه بپوشه!!(که من اینو دیدم جایی!البته رنگش زرد بود!)

دور و بر ما ازین پسرا کمه!ولی ازون دخترا همچینام کم نیس!!!

چون گفتی تو رو خدا بیاید واقع بین باشید اینارو گفتم!!


والسلام، نامه تمام!! :دی!

اروپایی ها که خیلی سادن!البته  تا اونجایی که من میدونم!
آیدین اروپایی ها آرایششون کجا بود؟درسته یک سری گروه ها هستند که برا اینکه گروهشون شناخته بشه پسراش هم آرایش خاصی دارن برای مثال گروهGoth که چشماشونو سیاه و صورتاشونو سفید میکنن و مدل مو خاصی دارن اما بطور عادی حتی دختراهم آرایش خیلی کمی دارن حتی یه برنامه تو انگلیس هست به نام natural beauty که عروس ها بدون( make up )آرایشن.برا ترویج آرایش نکردن.این تقلیدم از فیلما یا سریالای ماهوارست که کاملا مغایر با افراد عادی کشورهای اروپاییه.

  • مهدی رضایی
  • سلام ایدین میشه محل قرار دادن کدها تو قالب رو بهم بگی لطفا 
    پاسخ:
    توی بلاگ به همین سادگی نمی‌شه.
    باید امکان درج اسکریپت رو بخری
    اینگونه افراد بقول شما نایاب که ماشالا فراوون تو کوچه خیابون های شهر نی بینیم تو سن سال شما ها نیستن که اکثرن بالای 20 سالن!من به یه نتیجه ای رسیدم! فک کنم این موضوع از وقتی پیش اومد که(نمی دونم چن نفر این مقاله رو تو مجله خونده بودن!) تو ی مجله ی نمی چی یه مقاله ای بود که نوشته بود آقای محمدرضا گلزار گفته که به نظر من آقایون هم بایو م3 خانوم ها به خودشون برسن!و گفته شده بود که این بازیگر معروف و مشهور گریم مردونه میکنه!(همون آرایش مردونه!!!) بعضی هام برای کوجیح آرایش کردناشون میگن که شاهان  دوران قاجار (؟) سرمه می کشیدن  دور چشاشون!
    حالا دیگه بقول شما پن کیک و رژ گونه و خط چشم و رژ لب و.... رو به کدوم فرد می چسبونن خدا میدونه!
    پاسخ:
    من فکر نمی‌کنم به گفته محمدرضا گلزار این موج پیش اومده باشه.
    البته تقلیدِ مزخرفِ ما از اروپایی‌ها هم کم تاثیر نیست
    خداییی؟!
    الان یعنی باور کنیم سلمونیهای مردونه ی این دور و زمونه آپشنی جز سر و صورت ندارن؟!!!
    میشه باور کرد آیا؟!
    پس اینایی که مش می کنن یا رنگ می کنن یا بقول کیانا زیر ابرو بر میدارن کجا میرن؟!
    البته قبول دارم هنوز پسرایی با ظاهر متین و مناسب پیدا میشن و کم هم نیستن اما خب این حرفتون راجع به آپشنه غیر قابل باور بود خدایی ;)

    یافت نوشت:
    من تازه فهمیدم اینجا چندتا نویسنده داره :)) :پی
    پاسخ:
    مش می‌کنن!!!؟ نه بخدا!
    می‌گم که،‌ فقط زیر ابروئه، که اونم زیاد نیست.
    اینجا 10 ، 20تا نویسنده داره، [با دیدگاه‌ها حساب کردم!]
  • پیشنهاد دِه
  • ایدین میشه بازم پستاتو مثه همیشه از جای دیگه برداری و خودت ننویسی. جان من 
    پاسخ:
    :|
    نه.
    با دیدگاه کیانا جون کاملا موافقم اما این سلمونیاتون اندازه آرایشگاه زنونه آپشن دارن .ابرو بر میدارن چه ابرویی :-D
    آری! اینایی که گفتی کمن! اصن ما با صورتی پوشان هم کاری نداریم! ولی شما یه نگاهی به زیر ابرو ها بندازی، میبینی که آمارا از یه درصد همچین یـــــــــه هــــــــوا میاد بالاتر!!
    +البته به ما ربطی نداره ملت چی می پوشن و خودشونو چه جوری میکننا! فقط برای دقیق تر شدن آمارت گفتم!!
    پاسخ:
    راس میگی،‌ به ابرو برداشتن دقت نکرده بودم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی