کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

سلام.

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹ ق.ظ

سلام.

عاغا" شما چه انطزاراتی* از ما دارین.

من که همین جوریش حرفه درست از دهنم در نمیاد.

بعد شما انطزار دارید روزه قبل امتحان هندسه پست درست حسابی ببینید.

اونم از من؟؟؟

من کلا" مغزم الان کار نمی کنه.

  عاغا" البته من کلا" مغزم کار نمی کنه.( در اکثر مواقع)

  *انتظار

کلا" هم قصدی از گذاشتن این پست نداشتم.

 

  آ.ن: خسته نباشید ، تو برو خَر ِتو بزن!  

دیدگاه‌ها (۳)

جهت اعلام حضور!
من هم دقیقا با آیدین آقا موافقم
علیک سلام!!
+همین دیگه! سخنی ندارم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی