کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شعور وسایل الکترونیکی

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷ ق.ظ

یه سری از آدما باید شعور و تربیت رو از وسایل الکترونیکی یاد بگیرن!

واااااالا! الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشه سلام میکنن ...

  آ.ن: تاره نوکیا دستم میده !!!  

دیدگاه‌ها (۶)

اون غلط املایی نیس!! بهش میگن اشتباه تایپی!!
شمایی کـ غلط املایی میگیره...»
noob باهات زبان فارسی کار نکرد؟؟!
پاسخ:
درسته کـ ، "شما"یی کـ غلط املایی میگیره.
بله بله!
این پسر همسایه ی ما 10 سالشه! بله سوت بزنه! ولی بلد نیس سلام کنه!!
پاسخ:
شمایی کـ غلط املایی میگیره ، "د" رو جا انداختی. [واست پررنگش کردم تمرین کنی]
در مورد آدما که نمیشه چیزی گفت... :|
ولی یه بار معلم ادبیاتمون گفت معاون فناوری کیه؟و از آنجایی که من بودم رفتم ببینم چی میگه  موبایلشو داد گفت روشن نمیشه ولی من واسش روشنش کردم بعد یهو نوشت: عاشقتم منو بگی کبود شدم بماند که خودش گفت دست نوهش بوده هر چند مجرده!!!!!!!! :))
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

یکی از آشناها تلوزیون ال سی دی خریده بود

بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟

گفت برو بابا ال جیه  الجـــــــــــــــــی !

پاسخ:
=))

اه اه اه

خیلی ازین جور آدما بدم میاد!!!

ما یه همسایه داشتیم آخوند بود،فرزند  شهید هم بود!تازه امام جماعت مدرسه ی ما هم بود!

بعد از جلو روش که رد میشدی و سلام میدادی جوابتو نمیداد

من یبار دیدم سلام نداد،دوباره سلام دادم.دیدم اصلا انگار نه انگار!

ولی داداش من خیلی باحاله

تازه جوابشو ندی ولت نمیکنه!عارفه میدونه!(بخاطر همین همه جوابشو میدن!)


در مورد لوازم الکترونیکی:

تلویزیون ما که سلام نمیده!!!!(!)

فقط می نیویسه sMart TV SAMSUNG

ولی گوشیه من بچه خوبیه!

تازه احوال پرسی هم میکنه!:دی

پاسخ:
آره ، سامسونگ شعور اجتماعی نداره.

آخ دقیقا

من عاشق این روش نوکیام.



انقدر عذاب آوره بعضی آدما سلام و خدافظ رو جزء مکالمه حساب نمیکنند.

به خصوص وقتی طرف از اون ور خط ازت سوال بپرسه و بعد از شنیدن جواب، تق 

و مکالمه به همین راحتی تموم میشه.


پاسخ:
بعله، خعلی بده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی