کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عشق یه طرفه

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

از عشق های یه طرفه متنفرم!

مثل عشق به ته دیگ سیب زمینی

عشق به پنیر تبریز

عشق به بستنی میوه ای با دوتا اسکوپ شاتوت

عشق به آب زرشک

عشق به ذرت مکزیکی

 

  آ.ن: آقا وسط ماه رمضون دم ظهری زدی ما رو داغون کردی کـ! من برم بشکونم روزمو!  

  • ۹۲/۰۴/۳۱
  • محمدرضا اکبری

عشق

سیب

بستنی

ذرت

دیدگاه‌ها (۱۰)

همه اینا یه طرف تو ماه رمضون شنیدن صدای آب به خصوص وقتی یه بچه کوچولو داره با ولع جلوت آب میخوره از همه چیز کشنده تره.
پاسخ:
آخ...  نگو!
دلم ریش میشه اصن!!!
منم همینو گفتم دیگه!
شما به لحن من در حین گفتن توجه نداشتی!
  • رها طاهرخانی
  • جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ؟؟؟؟؟؟؟

    :O:O:O:O

    آیدین؟!

    :|

    آری رها!!
    آیدین! البته معلوم بود دیگه! گفتن نداشت کی نوشته! :دی
    پاسخ:
    دیگه کسی غلط املایی به این ضایعی نمی نویسه که!!
  • رها طاهرخانی
  • کیانا!!

    میگی اینجا چه خبره؟!

    کسی روزه رو نوشته "روضه" ؟!


    صباااا تو دیگه چرا؟!
    روضه کلا معنی و حتی تلفظش با روزه فرق داره!!
    پاسخ:
    میدونم ، اشتباه شد. ببخشید.
    روزه درست تره!
    پاسخ:
    خوبه فقط شما متوجه شدید!
    + روزه آیدین! روزه :| اون روضه یه چیز دیگه ست!!
    پنیر تبریز دوس ندارم! بستنی میوه ای نیز! از ذرت مکزیکی هم متنفرم!
    :دی
    پاسخ:
    خسته نباشی!
    باو میخواستم بنویسم بـ قالب عوض کردن من گیر ندینا!دنبال یه قالب خوب بودم هی عوض میکردم!دیگه عوض نمیکنم!بجای قالب آپو بچسب!
    راس میگه آیدین!
    ای باو وسط ماه رمضون هی درباره کوکا و آب زرشک حرف بزنین!
    باو من بـ اینا معتادم درک کنین!
    پاسخ:
    هدف من نیز همین بود دوستان!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی