کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عکس منتشر نشده در ایران

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۸ ب.ظ
عکس منتشر نشده در ایران
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

دنبال چی میگردی؟ من که گفتم هنوز منتشر نشده

غصه نخور؛ هر موقع منتشر شد اول برای تو میفرستمش !!!

  • ۹۲/۰۳/۲۴
  • آیدین

عکس طنز

ایران

دیدگاه‌ها (۸)

  • عاشق سرکاری
  • واه  واه خندیدیم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .باور کن راست گفتم!
    web zibaee va bamazee darin.movafagh bashid
    پاسخ:
    ک.ف: ممنونم از شما!
    ماروسرکارمیزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟اشکال نداره راحت باش!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    گاهی وقتا واسه شوخی نیازه!
    میتونی برای من نفرستی! راحت باش! خودم میبینم!!
    پاسخ:
    دستت درد نکنه، یکم از کارم کم کردی!
    منتشر شد ما رو هم خبر کن!
    پاسخ:
    چشم
    حتما دومی ام منم؟!
    پاسخ:
    نمیدونم شاید!
    :دی!

    (یادم رفت)
    پاسخ:
    مهم بود!!!؟

    اول از همه باید واسه بفرستی!

    چون اولین نظر ماله منه!!!!

    پاسخ:
    چشم، حتماً
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی