کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

قصابی

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ

یه بار ۶ساله بودم رفته بودم قصابی ، دم عید بود و خیلی هم شلوغ …

قصابه هم گوشت هرکی آماده میشد اینجوری صداش میزد : گوساله کی بود ؟؟؟ گوسفند بیا اینجا …

خلاصه نوبت من شد و ساتورِش رو آورد بالا گفت : تو گوسفندی ؟

منم ترسیدم زدم زیر گریه گفتم نه عمو به خدا من گاوم !!!

جاتون خالی چند نفر در اثر زدن هلیکوپتری زیاد،  پره هاشون شکست ؛

قصاب که داشت واسه خودش رقص چاقو میزد


ک.ف : دخترایی که ابرو برمیدارید ! کصافطا خجالت بکشید مگه شما پسرید که ابرو برمیدارید ؟

  • ۹۲/۰۵/۳۱
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۶)

قسمت ابرو رو خوب اومدی!!!!!!1
پاسخ:
ممنون!
اوخی! خب بچه 6 ساله رو نمیفرستن قصابی که خب!!
+ ک.ف! =))
پاسخ:
اینم هست خب! منو نباید میفرستادن!!
=))
کلی خندیدم!ممنون!
پاسخ:
خواهش میکنم!
خیلی مطلبت قشنگ بودک.ف کردم
پاسخ:
ممنونم!
پس حسابی زهرت ترکید :D
ک.ف :))
پاسخ:
بعله!

همگی خسته نباشین!!!

ساطور*

ک.ف =))

خیلیـــــــ پستتون باحال بود+ک.ف!!

ممنون

پاسخ:
منم ممنونم از شما!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی