کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مدرسه

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

باز آمد دوباره مدرسه                          

 باز شروع شد درس ریاضی و هندسه

باز آمد دوباره اندوه وغم                                 

باز شروع شد گرفتن نمره کم

باز آمد معلم سر کلاس                                    

بازشروع شد نرفتن به کلاس

باز آمد ترس از مدیر وناظم             

 باز شروع شد گفتن موی کوتاه هست لازم

باز آمد درس و کار و کوشش               

باز شروع شد تنبلی و نمره کم و پوزش

باز آمد درس های فیزیک وشیمی            

 باز شروع شد فرمول های اون چنینی

باز آمد خواندن زبان فارسی                     

 باز شروع شد فعل مضارع وماضی

باز آمد دوباره عربی                              

باز شروع شد درس های مدینة النبی

باز آمد درس محبوب ورزش                 

 باز شروع شد کمبود امکانات ورزش

باز آمد دوباره درس امار                              

باز شروع شد رفتن به بالای دار

دعای من این است الهی تمام بشه مدرسه                        

 خدایا ان شا الله زود تر تابستان بشه

  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • علی رضا

مدیر

درس

مدرسه

کلاس

دیدگاه‌ها (۸)

آره تو حلقت جا میشه
ینی وزنش تو حلقت !!!  :|
پاسخ:
تو حلقت جا میشه؟
تا سپاس فراوان از علیرضا و امیر!!
پاسخ:
Kh.m

اااااااااا مگه امیر خودش این شعرو گفته؟؟؟؟؟

عالیه پسر!!

پاسخ:
آره
آقا امیر شعر فوق العاده بود!(بی شوخی حتی بهتر از شعر پست!)

پاسخ:
شعر امیر رو به سبک فریاس بخونش

منکه اصن مرگم گرفته ! :((((((((((

 

 

پاسخ:
:))
بــــله بــــله
باز آمــــد . . .
پاسخ:
:(

میدونم که تو هم توی سرت مشکلاتی داری

مشکلاتی که از امتحان اتی داری

تو مثل من دلت سوخت از قوانین داغی

که محکوم کرد ما رو به جغرافی و تاریخ

ساعت 12 شبه از صبحه پای درسیم

بازم روبرو شده با هندسه و ترسیم

این حرفا شدن حرف های صد من یه غازی

تو هم پری از این همه فرمول ریاضی

امتحانا شدن پر از مشتی مراقب پست

پر از بچه های محتاج و ورقه به دست

پر از خر خونای ناخن خشک وداخل زرده

که میگه مراقب سکوت رو بهش واصل کرده

پر از مثل من چه سخت کوش و یار درد

که این قدر کتابو دوره کرد پاره کرد

پر از اون که تو کتاب زیست کلی گشت

نفهمید فرق لوبیا و کلیش

پر از اون که سالها نخوندن درسهای لجن

حالا شب امتحانه بشین و زور بزن

پر از ادبیات هایی که اشک رو کرد خیلی

پرجغرافیاهایی که این خیل رو کرد سیلی

پر از دروس عمومیی که ضریب خوردن

معدل رو به نقطه های عجیب بردن

پر از ... پر از من و تو و قصه های درس

 پر از حس پای پیش پر از حس پای پس

فقط درس همین که درس میخونم

من میخونم و درس رو با ترس میخونم

من میخونم و درس رو با لرز میخونم

من این کتابو با این طول و این عرض میخونم

پاسخ:
یاس باید این شعرو برامون میخوند
آ.ن: امیر تویی!!!؟؟ از این شعر فهمیدم! دوستان امیر فوق العاده شعر میگه ... عاشقتم پسر! دلم واست تنگ شده، دوشنبه میبینمت!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی