کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کی جواب رها رو می‌ده؟

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۶ ب.ظ
 
روزها فکر من اینست و حمیدم شب‌ها

گر ما نکنیم پست، چه گوییم به رها؟

 

«حالا من چی بپوشم؟» سوالی که برای هر دختری حداقل 365بار در سال تکرار می‌شود.

عمری این سوال پوچ و نامهم را به سخره گرفتیم،‌ اما ...

 

«حالا من چی پست کنم؟» نام بیماری‌ای است که از دیشب تا حالا به سراغ این حقیر آمده.

 

بنده از دیشب تا همین حالا که این نوشته ها را پست می‌کنم درگیر هستم!

ما یک غلطی کردیم،‌ گفتیم زین پس خودمان پست های خودمان را می‌نویسیم. همین باعث شد که اکنون مثل «چیز» مانده‌ایم در «چیز».

به هرحال من به شخصه قول می‌دهم تا آخر هفته یه چیزی از ذهن خودم بتراوشانم. قسم می‌خورم. به جان کیانا که می‌خوام تو دنیا نباشه.

  • ۹۲/۱۱/۰۱
  • آیدین

کیانا

دیدگاه‌ها (۱۶)

سلام آیدین همتی :D لینکتونو در وبم تایید کردم شما هم منو لینک کنید لطفاً
Az shoma davat mikonm bayn webe mn post gozashtam :/
پاسخ:
چه عجب!
من این مدلی میون نوشته ها سفید نمینوسم تابلو شه که!!
سرودهه رو دوسسس دارم!! :))
+کوفــتـــ!! این سفید نوشتنا کهنه شده دیگه!!
پاسخ:
ما که از شما یاد گرفتیم!
دروغ میگم؟ :))

مهتاااااااااج ! =))

آفریــــــن :))

)) jozve savanehe tarikhie zamani k o khejalat bkeshi!
پاسخ:
:|
به قوله خودتن یه سوالی پیش میاد!تو مگه خجالتم می کشی؟ 
پاسخ:
در پاره‌ای از مواقع مشاهده شده که: بعله!
سپاسگزارم از حضور گرمتون.
تا باد چنین بادا...

این "نـــــــــــــــــــــــــــــــــه! اصلـــــــــــــــــــــــــاً " یعنی من حرف میزنم؟!

اصن دختر از من کم حرف تر تاحالا کجا دیدی؟

حالا جدا ازینا واقعا کی جوابِ منو میده؟!

:|

مگه من تاحالا حرفی هم زدم؟

اصن مگه من حرفم میزنم؟!

پاسخ:
نـــــــــــــــــــــــــــــــــه! اصلـــــــــــــــــــــــــاً
استرسی که من واسه کلاس تنیس دارم واسه مسابقات کشوری سانشو نداشتم کلا دردردردره:-D
پاسخ:
منم موقع بازی استرس داشتم
کلاً هرچی که تمرکز بخواد استرس میاره
همون ورزشی که زدی دندونای یه بنده ی خدا رو خورد کردی همون ورزشی که کل تماشاچیا یک صدا تشویق میکنن آیدین سیم خاردار تو پرانتز اضافه کنم که (این ورزش به هیچ وجه ربطی به هنرهای رزمی نداره)اگه گفتین چه ورزشیه؟؟؟
پاسخ:
مسخره!
تنیس کاملترین ورزشه
بابا تو که ماشالا داری خفه می شی بین این همه ایده این همه حرف برای گفتن داری خب یه پست نوشتن برای تو کاری داره؟از اون حرفا بودا!
پاسخ:
خجالتم نده مهتاج خانوم!
و شما جز این گفته‌های دیگر نیز دارید...!
من یکی که مطمنم ک حتما یه مطلب خوب زودی به ذهنت میرسه.تصمیمات هر چی بزرگتر میشن عملی شدنشونم سختر اما امکانپذیره.پس آیدییین آیدییین هی هی  ببخشید یهو جو ورزش اومد:-P
پاسخ:
وقتی تو میگی ورزش، یه سوال پیش میاد.
کدوم ورزش!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی