کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مشکل سوپ

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ب.ظ

[این پست کپی شده]

 

حیف نون: ﺍﯾﻦ ﺳﻮﭖ ﺭﻭ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ: ﭼﯿﺰﯼ توشه؟

حیف نون: ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ.

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ: ﺍﮔﻪ ﺳﺮﺩﻩ ﺑﮕﻢ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻦ.

حیف نون: ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ می کنم ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ: ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ می کنم ﺍﮔﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﻩ بگید.

حیف نون: ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ! می گم ﻣﺰﻩ ﮐﻦ، ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ! ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻢ ﮔﻮﺵ ﺑﺪﻩ

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ: ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻻﻥ می چشم… ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎست؟

حیف نون: آﻫﺎ! ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎست ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ؟

   آ.ن: ببخشید. خودم خوشم اومد، نوشتم شاید شما هم دوست داشته باشید.  

  • ۹۲/۱۲/۱۲
  • آیدین

سوپ

رستوران

دیدگاه‌ها (۱۹)

حرفتون متین ولی خب خیلی وقتا خوشت میاد ولی حرفت نمیاد اونوقته که دکمه هه بدرد می خوره
ضمن اینکه سرعت دنیای مجازی حالا اجتناب ناپذیره و روز به روز بیشتر میشه واسه همین بدلیل حجم بالای مطالب نت زمان کمتری برای نوشتن نظر گذاشته میشه :)
بازم این نظر من بود هرطور صلاحتونه :)
پاسخ:
ببینید. من دوست دارم علت اینکه خواننده از پست خوشش اومده رو بدونم. واقعاً مهمه یه پست 20تا لایک داشته باشه یا 200تا؟
تازه. خیلی ها هم همینجوری حال میکنن لایک میکنن!! خیلیا هم نمیخونن بخاطر "گلِ روی" وبلاگ لایک میکنن!
من: نشون بده خوشت اومد از این پست
کمی تا قسمتی طنز : خب خوشم اومد دیگه
من: نه خب نشون بده خوش اومدنتو
کمی تا قسمتی طنز: ؟؟؟!!!! مشکلی هست؟! 
من: برادر من نشون بده میگم
کمی تا قسمتی طنز  : یعنی چی؟ من که نمی فهمم
من: ای بابا میگم نشون بده خوشت اومده البته بدون اینکه جمله ای بگی
کمی تا قسمتی طنز : آها خب دکمه پسندیدم کجاست؟ 
من: آها! دکمه پسندیدمش (لایک بقول حالاییا) کجاست؟! (بچه مودبیم من باقیشو نمیگم) 
;) D:
پاسخ:
ببخشید دیگه.
من اعتقاد دارم کسی که از پست خوشش بیاد مثل شما یه دیدگاه میذاره. یه دیدگاه گذاشتن که کار سختی نیست!
اینطوری ارزش بیشتری داره تا یه کلیک روی یه دکمه!
خوب
  • پویا دولتی
  • آقا من net ام خود به خود امروز راه افتاد!!!!!!
    پست هم جالب بود..
    آیدین فقط نگو که از املای سنا ایراد گرفته بودی!! =))
    پاسخ:
    تو از کجا خبردار شدی!؟
    چگونه یک پست مهمان بدهیم؟
    حتما باید خودمون بنویسیم؟
    سلام!
    ممنون از حضورتون!
    "سنا همتی " طبق گفته ی خودش با همین "س" است!
    پاسخ:
    مرسی.
    بعله! متوجه شدم!
  • مجید رضائی
  • اسمش چیه؟چجوری؟
    سلام مهلت نمایشگاه جلوه سمپاد تمدید شده؟؟؟ اختتامیه اش کی است؟؟ اگه می دونی بگو که تعطیلات خیلی داره خوش میگذره!!
  • مجید رضائی
  • از چی استفاده کنم؟
    پاسخ:
    از خودِ پلیر بلاگ.
  • مجید رضائی
  • آیدین،چیزی که گفتی تو iframe جواب نداد
    پاسخ:
    از iframe استفاده می‌کنی؟! چرا!؟
  • مجید رضائی
  • می خواستم ازت اجازه بگیرم که مجموعه "شیخ و مریدان" رو با ذکر نام یک طنز توی سه در چهار قرار بدم.
    پاسخ:
    با لینک باشه اشکالی نداره.
    آیدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!      :وی

  • مجید رضائی
  • می خواستم بپرسم چجوری باید کاری کنم که برای شنیدن پست صوتی روش کلیک کنی،نه اینکه خودش شروع کنه؟
    پاسخ:
    داری فایل رو می‌ذاری، تو تنظیماتش:  پیشرفته > پیش‌بارگیری > پیش‌بارگیری نکن.
    یعنی اگه بگم بریم سوپ جو بخوریم میگی نه؟:-D
    پاسخ:
    نه که بگم نه! ولی ...
    پنجشنبه بعد تنیس بریم!؟
    aval ke kalane soupo didam fek kardam rajebe khodet va soupe joe gul khordam ama bahal bud.hast.khahad bud:-P
    پاسخ:
    نه بابا! اصن مگه من به سوپ جو ربط دارم!؟ نــــــــــه!
  • محمد فَلاپی
  • خواهش می کنم.نه دوست نداشتیم. 
    ++ سیستم آگاه سازی پیامکی که تا حالا شونصد بار آغاز به کار کرده! ادامه به کار مهمه!!
    گارسون ها هم موجودات بدبختی هستند!!
    +تازگیا خیلی میگی ببخشید! دقت کردی؟! (بعد تازه بعد ببخشیداتم نقطه ست! و نه علامت تعجب!! و این بسیار خطرناکه!!)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی