کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مهارت [پست هیئتی!]

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ب.ظ

یه سری مهارتها هم هستن که توی شرایط خاص تقویت میشن،

مثل اینکه در ماه رمضان توی 10 دقیقه سه وعده غذا رو همراه با 2لیتر آب میخوریم!

 

✔ ای کاش انسانها همانقدر که ازارتفاع میترسیدند , کمی هم از پستی هراس داشتند

 

  آ.ن: امسال نمایشگاه کتاب نرفتم ، خودم تو خونه سیب زمینی سرخ کردم خوردم !  

 

  ک.ف: عربها هم مدام به هم گوشزد میکنن : عربی را فاس بداریم!  

 

  • ۹۲/۰۴/۳۱
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۸)

صبا با 3 چشم به مرحله ی بعدی راه پیدا کرد! O.o
اصا نگار کلا = تامل !
والا!هر پستیو نگاه میکنم این درحال تامله!
کل هیئت شما سه نفره؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ک.ف : آره ! توانایی ما هم همینه!! هیئت تشکیل دادیم شاید بتونیم یه وامی چیزی بگیریم!!
آ.ن: والا بودجه کم میرسه ، یه چیزی به این مسئولین بگین ، انقد نقدشون کردیم بودجه رو بستن!
بازم از این پست هیئتیا بذارین!
پاسخ:
ک.ف : چشم!
✔ : چشم!
آ.ن: چشم!

+آ.ن: نمایشگاه کتاب فقط بستی هاش میچسبه!!
++ ک.ف =))
+++هیئت تا اون جایی که من میدونم، معنیش میشه شکل!! چیز دیگه ای هم براش پیدا نکردم! حالا نمیدونم چرا اسم گروهای عزاداری رو میذارن هیئت دقیقا! ولی حالا شما پارسی رو پاس میداشتین، مینوشتین پست گروهی! (به من چه؟! :دی)
پاسخ:
ک.ف : =))
آ.ن: من بخاطر سیب زمینی میرم!
  • رها طاهرخانی
  • ک.ف زیبا بود!!!


    پاسخ:
    ک.ف : من روحم ازین فرمایش خبر نداشت!! ولی حرف دلمه!!
    پست هیئتی!!!!  :)))))))))
    سخن محمد آدمو به تامل وا می داره!!آورین!
    پاسخ:
    ✔ تو ماه رمضون تامل خیلی میچسبه!
    ک.ف با حال بود!
    منم واقعا نمیدونم چرا انقد اصرار میکنن توی همون 10 دقیقه اون همه آب بخوریم!بابا بخدا همش صبح دفع میشه!
    پاسخ:
    ✔ نخوریمم نمیشه خداییش :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی