کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مواجه شدیم، می‌شویم، خواهیم شد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۳۶ ب.ظ

 11:30 | 2 اسفند 92  نوشته‌شده توسط: امیرحسین فلاحتکار (amir)

چیزی که با آن مواجه شدیم، می‌شویم، خواهیم شد:

 

شدیم:

آیدین: «تورو خدا یه پست مهمان بنویس، دستم به دامنت دارم بدبخت میشم!»

همه:‌ «نمی‌خوام، نمی‌نویسم!»

آیدین: «همه نوشتن به جز تو، بنویس دیگه!»

عده‌ای که خام شدند: «باشه»

 

می‌شویم:

تکذیب آیدین با چنگ و دندان

 

خواهیم شد:

پست نشدن این نوشته

 

  آ.ن: تو روحت!  

  • ۹۲/۱۲/۰۶
  • آیدین

پست مهمان

دیدگاه‌ها (۱۵)

  • مجید رضائی
  • جالب بود!
    بلی بلی :|
    حیف من که از شکلات دفاع میکنم :|
    :|
    اوووووو!حالا فک کردم چه سانسوری کرده!یه جور گفتی سانسور فک کردم یه تیکه رو حذف کرده
    بچه ها با این پستاشون حسابی آیدین رو ترور شخصیتی کردن!!!!!
    خیلی خوب بود!!!!=))
    @amir   خب کوفت! اینا الآن فک می‌کنن من سانسور کردم!
    من زیر ''خام'' خط کشیدم آیدین پررنگش کرده
    اگه این سانسور نیست پس چیه؟

    در ضمن بهزادجان شما حالت در نکن
    امیر دروغ گفتی؟؟ نچ نچ نچ نچ! :|| خیلی زشته اصن کارت!!
    +من در این جا نقش عذاب وژدان* رو بازی میکنم! :دی
    "+" مهتاج 3>
    kheili bahal bud amiiiiiiiir :))
    aidin khob rast mige dg hatman sansur karD dg! :D
    dar zemn june chan nafar o haq nadari qasam bokhori:1.kiana 2. bahar 3. raha!
    fahmidiiiiiii ya naaaaaaaa? :| (asab nadarama!):D
    @amir   امیییییییرر!!! خیلی بیشعوری! من که دست بهش نزدم!
    @کیانا ‌‌  :| :| :|
    @بهزاد  شما متوجه نشدی مشکل خودته!
    بخندیم ؟ 
    :|
    .
    .
    .
    .
     زیرش مینوشتی چه حالتی از خودمون در کنیم :|
    سانسورش کردی؟؟ نچ نچ نچ نچ! :|| خیلی زشته اصن کارت!!
    +خب پس مرحله ی سوم هم طبق پیش بینی انجام شده دیگه! خیالمون راحت باشه!!
    چقدر این پست آشناست!
    فکر کنم سانسورنشده ش رو یه جا دیدم.
    «آخه خدایی شما یه نگاه به بخش پست مهمان بندازید! من از کسی خواهش کردم؟! من گفتم اگه کسی می‌خواد پست بذاره دستش درد نکنه همین! به جون کیانا!»
    «تکذیب آیدین با چنگ و دندان»
    !!
    +کوفت و به جون کیانا!! من هنوز آرزو دارم! :|
    :))
    آخه خدایی شما یه نگاه به بخش پست مهمان بندازید! من از کسی خواهش کردم؟!
    من گفتم اگه کسی می‌خواد پست بذاره دستش درد نکنه همین!
    به جون کیانا!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی