کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

موبایل روشن

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ

دانشجوی عزیز، دوست تحصیل کرده من، شمایی که فردا می خوای دکتر مهندس این مملکت بشی!

واقعاً نمی دونی تو کلاس باید موبایلت رو خاموش کنی؟
نمی‌بینی خوابیم؟

  • ۹۲/۰۲/۱۲
  • آیدین

دانشجو

دانشگاه

دیدگاه‌ها (۹)

ای بابا! بعد چرا میگن پیشرفت نمیکنیم!

ببین سها

هی نگو من آپم!

من ازین جمله متنفرمممممممممممممممم!!!

فهمیدییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟

اهـــــــــــــــــ

شرمنده من هی زرت زرت کامنت میذارم!
خواستم بگم آپم! :دی
پاسخ:
خوبه کـ!
بازم آپ کردی خبر بده.
واقعا تو حاضر بودی من به خاطر تو خودمو کوچیک کنم برم بهش بگم منو میشناسی؟؟
آخه یکم فکر کن رها جان!
خودتو بزار جای من ...
یا اصن بذار جای اون یکی وسط خیابون بیاد بهت بگه منو میشناسی؟
ضایعس دیگه!
چمیدونم بابا!
دیگه من نمیرفتم هر روز ببینم پیژامه ی مدرسه پوشیده یا نه که!

پس عمه ی من بود که امروز بلند بلند تو خیابون داد میزد "تو چرا صبح تا شب آنی" ، "مشکوک میزنی" ؟؟؟؟آره ؟؟؟

مکن با اون حاااااالم، با اون صدای ... ـَـم، بهت گفتم به شکیلا سلام بده، ندادی!

گفتم بهش بگو منم از بهشتیانم، نگفتی !!!حقت بود همونجا یدونه سفارشی میزدمت!!!یا که به دا...چم میگفتم که سفارش منو انجام بده!!!

تازشم من از راه شکیلا اینا نرفتم خونه!!!از پست رفتم!(گفتم که بسو

زی!)

راستی یه سوال، شکیلا تو بهشتیانم همیشه شلوار ورزشی یا جین میپوشید؟؟؟یا امسال اینطوری شده ؟؟؟اصولا رابطه ی خوبی با پیژامه ی مدرسه نداره!!!(

بعد از این همه حلف، منم باهات قهلم!!(آیکون زبون درازی و وقهر قهر تا روز قیامت!!)

آپم
پاسخ:
بعد از یک سال و اندی یکی این جمله رو تو وبلاگ ما نوشت!
ببخشید اونوقت من کی ازیاهوی شما تعریف کردم یا چیزی گفتم که بخوام چشم بزنمش؟!
اصن من باهات قهلم! (آیکون گریه!!)

kooooooooooooooooft saha

didi yahoom kharab shod????

che ghad cheshet shoore Saha!

هه هه !!
کککک ...
خخخخخ ...
(اینم به افتخار رها!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی