کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

نظرسنجی جدید: نظر شما راجع به وبلاگ

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۳۴ ق.ظ

سلام ، همونطور کـ در زیر میبینید فاصله ها بسیار نزدیک بود ولی به هرحال بازدیدکننده های ما به شعر بیشتر از صدا اهمیت می دادند.

(52.56%)      اشعار حافظ با صدای ساسی مانکن
(47.44%) اشعار اشکین 0098 با صدای داریوش

و اما نظرسنجی جدید وبلاگ به خود وبلاگ مربوط میشه ، نظر شما راجع به این دوسالی کـ کمی تا قسمتی طنز افتخار میزبانی شما رو داشته رو میخوایم بدونیم. به نظر شما در بین وبلاگ های پارسی کمی تا قسمتی طنز چه جایگاهی داره؟

منتظر نظراتون در ستون سمت راست وبلاگ هستم.

با تشکر. آیدین.هـ

  • ۹۲/۰۲/۳۱
  • آیدین

نظرسنجی

کمی تا قسمتی طنز

دیدگاه‌ها (۶)

و این که انتقاد پذیرید یه نکته ی خیلی مهمه و جا داره همین جا تشکر کنم بابت این موضوع.
تو این سالی که ما با شما بودیم این شما بودید که باعث شدید با شما باشیم ( تابستون باید به فکر کلاس فن بیان باشم حتما! ) یعنی حتما یه چیزی اینجا بوده که ما رو کشونده به سمت خودش ولی خیلی جاها هستن یکی دوبار سر میزنی بعدم فراموش میکنی اونجا رو. :-"

پاسخ:
خواهش میکنم ، وظیفمونه.
ما کار خاصی نکردیم ، این شما بودید کـ حمایت کردید. وگرنه کمی تا قسمتی طنز خیلی وقت پیش حذف شده بود.
آخیش خودت کمکم کردی!
میخواستم بگم طنزای قوی تر که جای بحث بیشتری دارن و در عین حال رنگ وبلاگ حفظ شه. اینجوری عالی میشه!
از شدت ذوق زدگی نصف چیزایی که میخواستم بگم از سرم پرید! در جریان حافظه که هستی! برمیگردم!

پاسخ:
حتماً در مورد قوی تر شدن طنزا یه فکری میکنم.
سعی کردم منظورمو برسونم...
 یعنی انقدر گنگ حرف میزنم که خودمم نمیتونم گفته هامو درک کنم! :|
مثلا من میام اینجا و یه سری مطالب خوب میبینم و به خاطرشون هر روز به اینجا سر میزنم و دلیلی وجود داره که منو به اینجا میکشونه و یه جورایی انتظار دیدن مطالب خوب رو دارم ( به هیچ عنوان منظورم این نیست که مطالب اینجا خوب نیستن به هیچ وجه این رو برداشت نکنین ) دیشبم گفتم جای پیشرفت داره یعنی هم امکاناتی که داره اضافه میشه همم مطالب داره عالی تر میشه فقط یه چیزی، اینجا به نظرم یه جو خاص داره ( لازم به ذکره که من کمتر از یکساله که با اینجا آشنا شدم و این رو کاملا حس کردم ) اگر خواستید نوع مطلب گذاشتنتونو تغییر بدید نذارید این جو تغییر کنه.
هوم :| اون چیزی که میخواستم نشد باز :| اینو حالا داشته باش تقریبا اصلیا مونده D:
پاسخ:
اول اینکه شما به کمی تا قسمتی طنز لطف دارید و این کـ اینجا به قول شما «جو» و به قول من «رنگ» خاصی داره بسیار واسه ما مایه ی خوشحالیه.
بعد ممنون کـ تو این یه سالی کـ با ما بودید، مدام همراه بودید و هِی سر میزدین (!) و هِی سر میزدین!!!

بحث اینجاست کـ طنزامون داره به سمت طنزای فیسبوکی و جوک های معمولی و روزمره میشه. قراره ما اینجا طنز بنویسیم نه هرچیزی کـ دیگران رو بخندونه!
سعی میکنم بیشتر کارای عبید زاکانی و ارمغان زمان فشمی و رضا رفیع و از این دست طنزنویسا رو بذارم کـ به فاخر بودن وبلاگ کمک کنه و هم رنگ وبلاگ حفظ بشه.

منتظر دیدگاه های بعدیتون هستیم!
سلام!
هوم نظرسنجی نو مبارک!
خب از جو مقدمه بیام بیرون!
این که این جا هر روز داره تغییر میکنه و یه سری امکانات بهش اضافه میشه و همچنین با وعده های شما یعنی جای پیشرفت داره.
هوم یه سری افکار هستن تو مغزم الان دارن رژه میرن ولی هر چی سعی خودمو کردم منظورمو یه جوری برسونم نشد! :| خلاصه امیدوارم فردا موفق شم :|
پاسخ:
هوم! کنجکاو شدم ، فردا بیا ببینم چی میگی!
 فرم خوبه رو محتوا کار کنید. یکم خلاقیتش رو بیشتر کنید و از کلیشه گرایی و طنز های عامیانه و عامه پسند و سطحی بپرهیزید(برید تو کار عمق) . به طنز تاریخی و ادبی بیشتر توجه کنید. خلاصه آره دیگه ...
پاسخ:
رسماً گفتی عبید زاکانی بذاریم!
«نسبت به بقیه وبلاگا خوبه، ولی باز جای کار داره»!
البته گزینه ها هیچ کدوم اون چیزی که من میخواستم نبود!
مثلا باید می بود: «نسبت به بقیه ی وبلاگا خیلیییی بهتره! ولی بهتر هم میتونه باشه!»
پاسخ:
ممنون ، ببخشید ، نظرات بسیاره و گزینه ها محدود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی