کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ورزش

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳ ق.ظ

امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم با دوستم بریم ورزش کنیم!
گرمکن نارنجیمو پوشیدم و زدم بیرون.
و حالا توجه کنید به تیکه‌های ملت :

نارنگی! کجا میری؟
… پرتقال! بدو تا نخوردمت!
هویج! مگه خرگوش دنبالت کرده؟
ته‌ سیگار!
رفتگر! برو ۹ شب بیا بابا!
چی‌توز موتوری!
سن ایچ و دیگر هیچ!
لینا توپی!! انقدر جون نده بابا!
اسمارتیز! بقیه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
الان کدوم مسئول باید رسیدگی کنه؟
:|

  • ۹۲/۰۷/۰۷
  • پوآ عسکری

ورزش

گرمکن

دیدگاه‌ها (۱۹)

گفته بودی رشتیا بیکارن:
بستگی داره م مجای رشت ورزش کرده باشی!سبز میدون و کلا معلم ب اون ور رفته باشیا اوووووووووف بیکارنااااااا!قشنگ بیکار!
اما گلسار بری کسی تا قبل ساعت 10 صب تو خیابونا نیس!
حالا اگه این وسط مسطا باشی ک هرکی سرش تو کار خودشِ مگِ اینکه فقط ی نگاهی بکنن ک...دیگِ ته ماجرا رو خودت بفهمی ک چقد ضایعی! :|
رنگ خوب پیدا نیس؟
آبی سبز طوسی این همه رنگ بعد تو م3 نگار قرتی بازی درآوردی نارنجی گرفتی؟ :O
خیلی قشنگ مینویسی

ته سیگار؟!!هه هه هه!

ممنونم ک باعث شدید نیشمان تا پس کله مان گشوده شود!(خندیدیم بسی!)

خخخخخخخخخ =))

ایول دلمونو شاد کردی =))

 

تیکه های بجایی بوده عاقا! =))

پاسخ:
مرسی شما هم با دیدگاهاتون مارو شاد کردید!!
آورین آقا آیدین 
پاسخ:
دقیقا میتونی بگی پراازرین به ایدین ما هم خبر دار شیم!؟؟
اداره اوقاف رسیدگش میکنه :|
  • کد امنیتی صحیح نیست
پاسخ:
نه بابا ایتم مث بقیه رسیدگی نمیکنه هی میندازه پشت گوش!!
atish خانم ما باید چیزی برای نوشتن و همچنین وقتی برای نوشتن داشته باشیم!
شرایط درس و دانش آموزی رو واسه نویسنده ها نمیگم، واسه بازدیدکننده ها میگم! ما اگه زیاد آپ کنیم هم کسی نیست کـ بخونه!
یعنی هست، ولی تعدادشون کمه.
چون دوستان مدرسه دارن، هر دو روز یه بار میان وبلاگ و به نظر من هربار کـ میان 2تا پست جدید ببینن کافیه
پاسخ:
ع.ر :  آیدین چه اطلاعات عمومی بالایی داری! :))

[!]:ایدینه دیگه!راستی خیای وقت بود این علامت رو نزاشتم[!]:
:)) akhey bichare!eb nadare bozorg miahi yadet mire!
mituni y rang dg bpushi khob
پاسخ:
 نه بابا یادم میمونه!

باشه بهش فک میکم!اخه رنگ خوب پیدا نیس!
آیدین جون آخه من خودم با کلی شوق و ذوق میام وبتون اما میبینم آپ نکردین کبلا شکست پُستی میخورم
من خودمم دانش آموزم درک میکنم اما خب شمام یکم به ما توجه کنین
بازم ممنون از همه ی نویسنده ها

خب حتما تو قیافت یه همچین چیزی دیدن که بهت نسبت دادن دیگه وگرنه ملت که بیکار نیستن :-)

پاسخ:
اره شاید !ولی نه ملت رشت بیکاران!

درضمن مگه قیافه یکی به چند چیز میخوره!؟
دوست عزیز atish،
اولا ممنون.
دوماً ببخشید.
سوماً الآن تو سطح نت برای یه وبلاگ آپدیت هر روز [پنجشنبه 3بار! جمعه 2بار!] عالی کـ چه عرض کنم، فوق العاده محسوب میشه!!!
پاسخ:
خدایی اینو راست میگه!
.
.
.
.
.
شایدم نگه؟؟!!
اولا قشنگ بود
دوما تکراری بود
سوما خیییییییییییییلی دیر آپ میکنین همتون
به منم سر بزن:دی
پاسخ:
من دیگه چی بگم ایدین تو دیدگاهش گفت دیگه!
اوااااا! :دی
ست!!
من به دلیل ناشناخته ای ست رو درست خوندم! :دی
نه! قبل از این که اینجا بنفش باشه این بنفش بود!!
+چقد احساس ضایگی میکنم! :دی
با برنامه ی paint.net درستش کردم!
+ینی الآن واقعا جایی بهتر از اینجا پیدا نکردی بپرسی؟! ینی من الآن اگه اینو نمیدیدم چی؟!
پاسخ:
در اون حد مهم بود؟!
چه دامنه لغات وسیع و بروزی داشتن دوستامون!! :دی
پاسخ:
بله دیگه ما گیلانی ها اینیم !:دی

سن ایــــــچ ؟؟؟

ایول... :دی!!

نمیدونستم پسرا هم لباس ورزشی نارنجی میپوشن!

پاسخ:
مگه واقعا میپوشن؟؟!
کیانا رنگ علامت تعجبتو با وبلاگ ست کردی!؟
پاسخ:
ایدین بیکاری به رنگ اواتار اینو اون گیر میدی؟؟!!
مسئولی رسیدگی نمیکنه!
شما یه رنگ دیگه بپوش خب!
پاسخ:
باشه چه کنم مجبورم راستی قرمز خوبه؟!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی