کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

پتو

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۸ ق.ظ

به داداشم گفتم لپتاپمو بده دو متر کلن از هم فاصله داشتیم

دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده

آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور!

  • ۹۲/۰۲/۰۷
  • آیدین

لپ تاپ

دیدگاه‌ها (۱۳)

اینو من نمیگم ک ... زبان فارسی اول میگه من فقط وسیله ام ...

همچنین اگه این مسخره کردنه پس میشه مقابله ب مثل ن مسخره کردن....

منظورت کدوم قسمته دقیقا؟؟؟
پاسخ:
فعل و فاعل

این عمل در جهت صرفه جویی در انواع هزینه ها صورت گرفت ....

بهتر از اینه ک فعلت با فاعل جمله ات همخونی نداشته باشه!!!

پاسخ:
مسخره میکنی؟
چرا فک میکنی معلومه؟!
پاسخ:
چون معلومه!

یعنی الان از من غلط املایی گرفتی؟؟

پاسخ:
معلوم نیست؟
دقیقا همون جریان جماعت زورشون میاد برن قاشق بیارن با چنگال ماست میخورنه دیگه نه؟؟!!
پاسخ:
دقیقا
در وصف فعالیت داداشا که هر چی بگی کم گفتی
آیدیسم نه آیدینیسم.



پاسخ:
حمید برای اولین بار (به اشتباه) گفت آیدیسم ، ما هم ادامه دادیم. اشکال نداره ، آیدیسم قشنگتره.
اون وقت اسمشو کی گذاشته دقیقا؟!
میگم اعتماد به سقفین؛ هی همش فک میکنین همه چی مربوط به خودتونه؛ هی بگو نه!!
پاسخ:
حمید.
نه!
خاهشمند است...
پاسخ:
خواهشمند *
بله بله! آشنام با مکتبتون! :دی
پاسخ:
اسمش آیدیسم ـه.
میخاستم ی چیزی در وصفتون بگم اما حالا که فک میکنم نگم بهتره گناه دارین ذوقتون کور میشه .... سکوت میکنم!!!
پاسخ:
خب ممنون کـ مراعات میکنید!
مرسی نوآوری!
پاسخ:
آخه تو مکتب ما با چنگال ماست بخوری منطقی تره تا پاشی بری قاشق بیاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی