کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

پسر خوب

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۳۴ ب.ظ

ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺏ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﭘﺴﺮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻤﻮﻻ :
ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﻤﯿﺪﻥ
ﻣﺘﻠﮑﯽ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺧﻮﺷﺸﻮﻥ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﻠﺪﻧﯿﺴﺘﻦ
... ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻦ ﻇﺮﻑ ﭘﻨﺞ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﺦ ﺑﺰﻧﻦ
... ... ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﺧﺘﺮ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺭﺍﻩ ﻧﻤﯿﻔﺘﻦ
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﺷﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﺍﮐﺜﺮﺍ ﭼﻬﺮﻩ ﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺩﺍﺭ ....
ﺣﺎﻻ ﺑﺎﻻﻏﯿﺮﺗﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺷﺨﺼﯽ ﺣﺎﺿﺮﯼ ﺩﻭﺳﺖ
ﺑﺸﯽ ؟ ﻧﻤﯿﺸﯽ ﺩﯾﮕﻪ

[!]:خدایی یکی بیاد بگه من با اینا دوس میشم!!

  • ۹۱/۱۱/۰۳
  • پویا عسکری

شماره

پسر خوب

مخ زدن

دیدگاه‌ها (۴)

اوهو!

درست حرف بزنا

من این چند روز اعصاب معصاب نداشتما!!!!!!!

یه چیزی بهت میگما!

من دوست شدم  باهاشم ازدواج کردم خیلی هم دوستش دارم!

کنفت شدی؟؛)
پاسخ:
دروغ میگی مثل...........


از کجا گیر اوردی اصن؟؟؟

اصن یه چی دیگه خوش امدی !!!

ینی قشنگ اینی که میگی این ویژگیها رو داشت!!!!!!!!؟؟؟

اصولا یه همچین پسری پیدا نمشه!

پسری که تو خیابون شماره نده که زیاده!

با گزینه دو اصلا موافق نیستم!

پسرا حتی به چادری ها هم تیکه میندازن!

من هر وقت میرم سپهر باید چادر سر کنم و بخاطر اینکه تقریبا از خونه ی ما تا دفتر سپهر تقربا نیم ساعت راهه،خودم پیاده میرم ولی بعدش پشیمون میشم که چرا پیاده رفتم!از بس که بعضیا متلکهاشون آماده اس!

گزینه ی 3ـت هم که وجود نداره!(چون ما دخترا خیلی زود قانع میشیم!)


حوصله ی بقیشو هم ندارم!

پاسخ:
تو کلا حوصله نداری مگه مریضی نیم ساعت را بری خو ماشین بگیر!!!!!


بعدشم تقربا یا تقریبا!!؟؟؟

من حاظرم دوست بشم ولی همان پسرم خیلی زیرکه اصلا ادم نباید به پسر اعتماد کرد پسرها وحشناک ترین موجوداتن بدت نیاد یک بارواقعیت

پاسخ:
خب این دیدگاه شخصیه نگه دار واسه خودت!!!! اینجا پسرم هس شانس بیار امین این دیدگاه رو نبینه وگرنه یه دعوای مجازی حسابی تو راهه!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی