کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

چه مدت دیگه زنده هستم؟

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ

  • ۹۲/۰۳/۱۹
  • آیدین

دکتر

دیدگاه‌ها (۱۳)

خخخخ!آخه خوبیش تینه که شما هام حق ندارین توی بحثشون دخالت کنین!
پاسخ:
بعله! اینم هست!
اینجا شده بود تاپیک رها و صبا؟
خیلی باحال بود :))
پاسخ:
یجوریایی بعله!
مرسی پیش بینی دقیق!!

ببین صبا!!!

ول کن لطفا!!!

4شنبه بیا سپهر بهت بگم!!!(کااااااااااامل)

اشکال نداره توضیح بده!

بقیه گوشاشونو میگیرن!

:))


صبا جونم، گلم، عزیزم!

دارم بهت میگم که به اون منظورم شاید استفاده بشه!!!

ولی مشکل من اون نیست!!مشکل من اونیه که تو میدونی!!!

ای بابا!!!اصن اینجا جای این حرفا نیست!من نمیتونم واست توضیح بدم!!!

ببین رها بچه خر نکن!

منم بهت گفتم به همون منظور استفاده میشه ک اسمش اونه!

اینکه خوبه!

منو مطی امشب یه دونه بدترشو اضافه کردیم در حد برج دبی!

:))

مرسیــــ


خفه بابا...

دارم میگم اسم قرصش بده!!!

فردا میرم...وای فرض کن!!!من اون فرصو بخورم!!!

از دیشب به جلیقه و کت و شلوار، قرص هم اضافه شد!!!=))

اینجا حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه بوده؟!

شاید خود دکتره یه تصمیماتی داشته!خدا خیرش نده!

 

تبریک تبریک!

رها جونم تبریک!:*

مبارک مبارک!

خعلی خوب شد!خعلی!چون من دیگه تهنا نبیدم!

تو این مدت (خیلی طولانی بود آخه!نمیدونی که!همچو سال بود!) هی من آن میشدم کسی نبود و من دوباره با یاس و ناامیدی آف میشدم!

و این داستان ادامه داش!

راستی دکتر چی شد؟=))

من از دیشب فکرم درگیر اون قرصس!همش نگرانتم!

=))
:)) وای ترکیدم از خنده
پاسخ:
هدف ما ترکیدن شماست!
از مرگ یهویی خوشم میاد!

:))

بیچاره!!!


صبااااااااااا، درست شد!!!بدون اینکه کاری انجام بدم!!!(الآن پای کامپیوترم، ولی هیچی نشده!!!:دی!)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی