کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

چیز

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۵۱ ب.ظ

 10:50 | 26 بهمن 92  نوشته‌شده توسط: نگار

 

یه عصر دلچسب زمستونی
- سلام. دو تا لیوان شکلات داغ لطفا!
- هات چاکلت؟
- بله!!!!همون! :|

 

یه عصر دلچسب زمستونی دیگه
- سلام. دو تا لیوان هات چاکلت لطفا!
- شکلات داغ؟
- بله!!!!همون! :|

 

یه عصر مزخرف زمستونی
- سلام! یکی از اون چیزا رو میشه بدین لطفا؟
- بله! بفرمایید!
- :| :| :|
... و از آن روز بود که انسان تصمیم گرفته به جای اسم اشیاء و ... از واژه‌ی بسیار پرکاربرد و ملوس از اونا، چیز و ... استفاده نماید.
همانطوری که همه ی مادران گرام استاد استفاده از این لغت هستند. به طور مثال: «اون چیزو بذار رو چیز بذار جوش بیاد بعدشم چیزو خاموش کن!»
 
و در کتاب اللغه الاینگیلیش الفلاسفه ذکر شده که اروپاییان در زمان فحتعلی شاه قاجار به ایران آمدند تا به میز مذاکرات بنشینند(!) و از آنجاییکه علاقه ی بــسـییار شدیدی به پنیر داشتند هر روز سفارش چیز می دادند!
 
ایرانیان نیز که بـــســیار مهمان نواز و خون گرم بودند و علاقه‌ی بـــســیار شدیدی هم به اروپاییان داشتند تصمیم گرفتند واژه‌ی چیز را به عنوان واژه‌ای همه‌گیر استفاده کنند!
نکته‌ی کنکوری: لازم به ذکر است این واژه از جمله معدود واژه هایی است که در گذر زمان و له شدن هیروشیما و ناکازاکی و حتی انقراض پلنگ ایرانی(!) همچنان به حیات خود ادامه می دهد.
باشد تا رستگار، موفق و از این جور چیزها شوید!

امضا: استاد چیز!

دیدگاه‌ها (۲۳)

زمان ارسال پست ساعت : 15:51
چه جلب تر :| :| :|
اینم اتفاقیه عایا ؟
مهتاج :|
کیانا چرا باید به شخصیت شما بخندم اصن :|
اصن :))
نگار: آری!! با نفود، با ابهت، با قدرت، با .. کلا با خیلی چیزا!
بهزاد: الآن داری به شخصیت من میخندی شما؟؟ /:)
اراه بابا! خودمم تعجب کرده بودم نگار!
بهزاد:|
  • pr. mahtaj   بلی بلی ، صرفاً جهت زیاد شدن دیدگاه ها کاربرد دارد 
  • بلی بلی :| 
  • سارا-->ببخشید نمیدونم چرا کور شده بودم دیدگاهتو ندیدم!!
    تجربه داریا!!چقد فحش میخوری سر این "چیز"؟!
    مهتاج-->هه!چیکارش داری بچه رو؟!
    اینقدر تاثیر گذاشت روت؟؟!!!!=))
    مهتاج:-)))
    فک کنم نصف کامنت هایی ک بهزاد میده بلی بلی هست! :|
    نگار انقدر چیز چیز کردی امروز سر اجرا به دوستم گفتم ببین کو قطعه ی چیزو اجرا میکنی دیگه؟اسم قطعه ی منم چیزه!این چیزا چرا اینجورین؟انقد از این چیزا بدم میاد!تورو خدا نگاش کن!زنیکه ی چیز فقط حرف میزنه چیز نمی فهمه چیکار داره می کنه!با این چیزاشون! :|
    بدبخت :| شده بود!
    بهار بلی بلی :|
    +نگار ;-) 
    +بهزاد ایهام هم از شما خوشش می آید.:-D 

    بهار اصولن ( به جای اصولاً * تنوین فارسی نیست * ) از ایهام خوشمان می آید
    مثلن ( تنوین ... ) :
    دیشب صدای تیشه از بیستون نیامد 
                                شاید به خواب شیرین ، فرهاد رفته باشد

    _واسه همین سریع پیدایشان میکنیم 
    ____
    کیانا کشته مارو شخیتت = ( شخصیتت مار را کشته است =)) )
    ____
    نگار خواهش :)
    آیدین--->بازم ممنون!فک کنم حدودا 40درصد تو حرفامون از "چیز" استفاده میکنیم!
    بهزاد-->چقدر چیز میز میکنی!فقط کنم امشب خواب پنیر ببینم!!!!!!!!!!مرسی استقبال!!=))
    کیانا جــــــون-->متنم مشکل گرامری نداشت؟؟!!(امیدوارم!)
    اوه....چه دبیر بانفوذی!باعث شد همچین کلمه ای رو از زندگیت پاک کنی!
    بهار محقق-->سکوت علامت رضاست!!;)
    این بهزاد همینجوریه!!گفتم تو تاریخ سر میکنه!

    پ.ن.  همین الان به یکی از فانتزیام پی بردم!اونم اینکه جواب هرکیو جدا جدا می دادم که نظرای پستام زیاد شه!!:دی
    خب خستگیم در رفت! آماده ی بهره مندی از دیدگاه تخصصی من باشین!!
    اصولا چیز، چیز بسی خوبیه!! ولی اصن سر زنگای هندسه، برای اثبات قضیه ها به درد نمیخوره بدبختانه!! :| تا دقیقا نگی منظورت از "چیز" چی بوده، دبیر ما کوتا نمیاد! و تا 4 ثانیه بهت فرصت میده یادت بیاد اسم "چیز" توی هندسه چیه! وگرنه با یه نگاه، جلوی 29 نفر آدم ترور شخصیتیت میکنه اصن!! :| و همین خاطره های بدی که این واژه از زنگای هندسه برای من به جای گذاشته، مرا بر آن داشت که از همه ی بخش های زندگیم پاکش کنم اصن کلا!!
    خب من برگشتم از شام.خب من از سهم پیتزام دفاع کردم :-D یعنی این ایهامی که یافتی من یقین پیدا کردم ای کیو سانی هستی واسه خودت.

    اساسا،این"چیز"لغت جالبیه!خوبیش اینه که میتونی هر وخ موقع سخن گفتن کلمه کم آوردی جاهای خالی رو از بیخ با این کلمه پر کنی و در نتیجه یه جمله باکلی مجهول بدست میاد و بدیش اینه که بعد از همین قضیه کلی از دوستان فحش میخوری با این مضمون که"درست بنال بینم چی میگی؟؟":|

    عالی بود نوشته ت!؛)استاد چیز...

    بهار سکوت چیز خوبیه
    میری *شام ؟ ( مدافع حرم شدی عایا ؟ )
    ____________________________
    * نام باستانی منطقه ای ( اینور اسرائیل ، اونور عراق ) که اکنون سوریه خوانده میشود
    ای بابا باز من دیر رسیدم :-( میخواستم بگم چیز قشنگی بود دیدم تکراریه دیدگام.به نشانه اعتراض سکوت میکنم.اصن میرم شام 
    بســـــــــی کیف نمودم اصن!! :))
    +خسته ام!! دیدگاه تخصصی (:دی) نمیتونم بدم الآن!!
    چیز خوبی بود 
    خیلی قشنگ بود
    مرسی
    بازم از این چیزا بنویس
    ما از این چیز میزا استقبال میکنیم نگار جانمان 
    =)
    خیـــــــــــــلی خوب بود!
    این سبکتو خیلی دوست دارم.
    کلاً چیز در ادبیاتِ ما نقش بسیار مهمی داره!
    این چیزی که من می‌خوام بگم یه چیز دیگه‌ست!
    Hatman dg* :||
    Are!! Adam chi bege be in furushande ha akhe!
    Shodichiz????
    اون عصر یک روز زمستانی تجربه ی منو نگاره :))
    والا!مامان من ک کلا فوق تخصص کاربرد چیز رو داره از دانشگاه سراری تهران! :||
    مهتاج صد بار مگه بت نگفتم با اون چیزا ور نرو؟انقدر با اون چیز میزا ور رفتی ک چیز شدی دیگه! :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی