کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

چی بخورم؟

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ق.ظ

فقط یه ایرانیه که وقتی دنبال یه روش برای کاهش وزن میگرده

میپرسه چی بخورم که لاغر شم؟

برای لاغر شدن هم میخواد بخوره!

  • ۹۲/۰۲/۲۰
  • آیدین

لاغر شدن

دیدگاه‌ها (۴)

اکثر یعنی 90 درصد!
اون بقیه هم خیلی کم یابن اتفاقا اکثر رو نوشتم که مخالفت نکنید! من که شانس ندارم گفتم همین الان یکی از همین بقیه پیدا میشه میاد با من مخالفت میکنه!
ولی جدی جدی هر کی رو دیدم منظورش همین بوده
اومدم شفاف سازی!
اکثر دخترا وقتی میخوان لاغر شن از دو جمله استفاده میکنن:
1)- چیکار کنم لاغر شم؟
تو این مورد منظور اینه که از کدوم رژیم استفاده کنم؟ چی ورزشی و اینا :-"

2)- چی بخورم لاغر شم؟
تو این مورد طرف منظورش قرص، دارو، چای گیاهی و امثال مشابه است نه غذا!
پاسخ:
با جمله دومتون تا اونجا کـ  «اکثر دخترا وقتی میخوان لاغر شن»  بی اندازه موافقم!
نخوره به جای اینکه لاغر شه میمیره که...
مگه کسی که میخواد لاغر شه نباید هیچی بخوره؟!
پاسخ:
نه کـ هیچی نخوره! ولی باید کم بخوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی