کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کامنت؛ ناسـ ز ـا

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

ناسا، سازمان هوایی کشور آمریکای لعنتی (!)، یک سری کامنت* دریافت کرد از هموطنان جالبمان.

* همان دیدگاهِ خودمان!

 

                                                              آقا یه موشک 17ـم میندازین اینور ما مدرسه نریم؟

                                           یه موشک بزن خونه ی جاریم ... خدا ازش نگذره، ... [بووووق] ...

                                                    داداش، سفینه دستِ دومِ تمیز، مدل 88 - 89 چی داری؟

                            آقا شما سفینه هایی که پلاک فردن رو، تو روزای زوج میشه ببرین مدار مریخ؟

                                                    شبا هم خورشید داغه؟ یا فقط روزا نمیشه نزدیکش شد؟

                                                                                              آقا، اونجا شامم میدن؟

    برای استخدام سابقه کار میخواین؟ یا فقط فتوکپی شناسنامه؟ راستی، چند قطعه عکس لازمه؟

  • ۹۳/۰۱/۰۹
  • آیدین

طنز اجتماعی

امریکا

ناسا

دیدگاه‌ها (۱۳)

از اولش معلوم بود که به ناسا علاقه داری
ولی دفعه بعد که مغزت به کار افتاد یه پیغام درست حسابی براشون بفرست.
D:
این نویسنده دیگه ترشح نکرده مغزش!ریزش کرده! O_o 
پاسخ:
کوفت!
خواندیم پستتان را...لیکن مغز اینجانب در برابر این در فشانی ها قاصر میباشد.لذا سکوت اختیار میکنیم و به افق خیره میشویم...
مغز ایرانی =)))))
این هموطنانمون افراد بسیار بسیار جالبی هستند قربونشون برم
البته خیلیا این کامنت ها رو صرفا جهت "فان" گذاشتن!!!
شما ببخش! :))
پاسخ:
البته لازم به ذکره اینا تراوشات ذهن نویسنده بوده!
هر چی گفتی خودتی !
اگه قشنگ بود واسه من !
بقیش واس تو ! بی ادب !
خودتی !
خودتی !
خودتی !
بعععععله !
الان دقیقا فهمیدم !!!!
:دی
آیدین دیگه !
اونم کیانا یه !
منم پرهامم !
بقیه هم بچهای یک طنزن !
دیوونه هم خودتی
پاسخ:
من تو دلم دیوونه نگفتم. یه چی دیگه گفتم!
دمت گرم
باحال بود
پاسخ:
ممنون.
قشنگ بود سه دور خوندم :-D
پاسخ:
گفتی نمیخونی که!!!
دستشون درد نکنه! :))
+پرهام: کلا از اون جایی که من خیلی آدم کلیدی و مهمی هستم تو جامعه، اسمم توی کلمات کلیدی نباشه نمیشه که اصن!! (البته من آیدین نیستم!! ولی احساس کردم آیدین اگه بخواد جواب بده، جواب اشتباه میده، بهتر دیدم که خودم جواب بدم! :دی)
پاسخ:
نیازی به پاسخ شما نبود. بنده به شخصه پاسخ صحیح را نوشتم.
منم سوال دارم : 
ببخشید میخاستم یه اتاق با ویو ی عالی رو به خورشید تو هتل 5 ستاره تون روی کره ی ماه رزرو کنم، شبی چنده؟ یه هفته آخر تعطیلات رو میخام برم صفا 
راستی از اون شامهایی که میدین خواهشا یه کلپچ هم واسه صبحانه واسم کنار بزارین با ترشی اضافه 
راستی دمپاییو چشم بند خواب هم باس بیاریم یا دارین خودتون؟ 
تشکر ....
پاسخ:
خبرها حاکی از آن است که یک عده از دانشمندان نیروی هوایی آمریکا (NASA) پس از مشاهده این دیدگاه دست جمعی خودکشی کردند.

اینو اینجا میپرسم که همه ببینن آقا آیدین !!!

اسم کیانا تو کلمات کلیدی چیکار میکنه ؟؟؟؟؟

:دی

پاسخ:
خب شما مرحمت بفرمایید یک عدد کلیک کنید روی اون واژه ی منحوس بفرمایید متوجه علتش خواهید شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی