کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کلاغ های دنیا

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

از پسر عموم که 6 سالشه پرسیدم:

میدونی کلاغ چه صدایی داره

گفت: بستگی داره;مثلا کلاغ های ایرانی میگن قار قار

کلاغ های چین میگن قارچ قیرچ قورچ

کلاغ های روسیه میگن قاریوف قاریوف

کلاغ های ایتالیا میگن قارییانو قارییانو

من آخر لپشو کشیدم

اونم گریه کرد رفت

  • ۹۲/۰۶/۰۲
  • علی رضا

ایرانی

پسر

ایتالیا

دیدگاه‌ها (۱۵)

این اول و آخر به هم ربطی داش عایا اصن؟!
پاسخ:
نه
سلام وبلاگ باحالی داری!
اگه با تبادل لینک موافقی بهم سر بزن خبرم کن!
پاسخ:
:))
ببینم چی می شه
پاسخ:
کلاس نذار
علیرضا به قولل خودت :))
سکووووووووووووت :|
پاسخ:

اره

تو بهتره سکوت کنی

راستی قول یه دونه (ل) داره

سکوت هم یه دونه (و)داره

:))

واسه همین زد زیر گریه دیگه ینی؟!
پاسخ:
اره
آخر قضیه به اولش خیلی ربط داشتا!من کلی نتیجه گرفتم!
پاسخ:
میشه توضیح بدی بقیه هم متوجه بشن؟!
ببین با چه شدتی لپ بچه رو کشیدی خب!!
حسودی اصن کار خوبی نیستا؟! برو به اطلاعات عمومیت بیفزا خب!! بچه رو میکشی چرا؟!
پاسخ:
لپش پایین داشت می افتاد منم کششیدمش بالا
بعــــــــــــــــله :|
پاسخ:
:))
بعــــــــــــــــله :|
پاسخ:
:))
آورین بهزاد  کار خوبی می کنی! :|
پاسخ:
=))
آورین بهزاد  کار خوبی می کنی! :|
پاسخ:
:))
تا وقتی مهتا خانوم هستن من جرات نمیکنم چیزی بگم :|
سکووووووووووووووووووووووووووووت :|
پاسخ:
آفرین
دیگه فهمیدی نباید حرف بزنی
منم نظره مهتا دارم حتی نشستن کنارشون دیوانه کننده است من یه بارکوچیک بودم پسرعمه ام منوزدگفت اگه بری بگی میزنمت منم رفتم یه گوشه نشستم گریه کردم این عقده برام میمونه بادخترخالم این کارومی کنم کلی حرف می خورم اینم ازخاطره خوبه من
پاسخ:
فکر خوبیه
اوهوم!دختر عموم وقتی لپشو کشیدم گفت:نکنااا...خوشت میاد من بیام لپتو اینجوری بکشم؟...پررو!
:|
پاسخ:
دهه 80 dg
تجربه های متعدد من نشون داده کـ هیچ وقت...تاکید می کنم هیچوقت لپ  بچه های دهه 80 رو نکشین!یا گریه می کنن یا ونگ میزنن یا همچین جوابتونو میدن کـ نفهمین از کجا خوردین! :|
پاسخ:
پس تو هم تجربه داری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی