کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کیبورد

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۱۲ ب.ظ
پسره با دوستش چت میکرده:

پسره: می‌شه یکم دیگه بمونی؟ من خیلی‌ دوست دارم بیشتر باهات حرف بزنم
دختر: نمیتونم، باید برم
پسر: PLZzZZz یکم دیگه بمون
دختر: نمی‌شه!!مامانم گفته اگه الان نرم بخوابم میاد پایین و سرمو میکوبه به کیبو فگئو تبخد آوعپقبسفدگ دجدو د دکسییدهد قکتو !
 
  آ.ن: ببخشید ، یه مدت مشغول بودم، نتونستم تشریفـ(!)ـ بیارم!  
  • ۹۱/۱۱/۰۴
  • آیدین

کیبورد

چت

پسرا و دخترا

دیدگاه‌ها (۹)

ما هم دیگر میرویم و تا یه مدت اینجا تشریف نمی آوریم!!!!!!!!

پستا یه نفس راحت میکشن در نبود من!!!:دی!

زیر سایه ی حق!

همگی خداااااااااااااااافظ!!!!!!!!(دلم براتون خیلی تنگ میشه!!):(

با عرض معذرت

خوندن!:دی

"تا خیلی"؟

این دقیقا ینی چی اونوقت؟

من فک کردم نازنین خانوم معلم خیلی خوبین!از بس ازشون تعریف کردی دیگه حالم داشت بهم میخورد

ولی از این مدل حرف زدن و از همه مهم تر غلطهای املایی معلومه که زیاد هم ایشون در کارشون موفق نیستن!

البته ازشون معذرت میخواما!(اگه یه وقت اومدن اینجا و نظر منو خودن)

رها؟؟؟؟؟؟

مگه من دختر عمتم؟؟؟


خیلی ممنون آقا آیدین!

اتفاقا قراره دیگه نیام

یه کتاب خوندم(که الی در جریانه)کلا ازین رو به اون رو شدم!!!


کلا این رها یه پای ثابته همه کامنت هاست!
پاسخ:
این یعنی لطف داره، دستش درد نکنه ، تا باد چنین بادا.

تا هیچ وقت هم غلطه!

اصلا علاقه ی خاصی به این "تا" داریا!

هیچ وقت خالی خودش خوبه!


پاسخ:
تا خیلی ...  چی؟

میگم نوشابه هه خنک بود آقا آیدین؟؟؟؟؟


راستی فک میکنم که "تا همیشه" یه ساختار دستوری غلطی داره!

اصلا عبارت قشنگی نیست!

باید بجای "تا همیشه" از "برای همیشه" استفاده میکردین!

کلی فک کردم تا به این نتیجه رسیدم!

دستم درد نکنه و خسته هم نباشم!

پاسخ:
بعله.

"تا هیچوقت" چطوره؟
خواهش میشه که یه مدت نتونستین تشریف بیارین!
پاسخ:
لطف دارید.
kheyli bahal bod
پاسخ:
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی