کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گاه پرسش

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۸ ب.ظ

اگه فقط یه کبریت داشته باشین و وارد یه اتاق سرد و تاریک بشین کـ تو اون یه بخاری نفتی ، یه چراغ نفتی و یه شمع باشه.

اول کدومو روشن میکنین؟

دیدگاه‌ها (۳۹)

پسرم حالت خوبه ؟؟؟؟
گفتم که ازش متنفرم
\(._.)/
من به شخصه اول پشمک میخورم
ایششششش ازش متنفرم
:|
پاسخ:
شما به پشمک علاقه دارید!؟
ایشالاهیچ وقت توهمچین موقعیتی قرار نمیگیریم
اگه بگیریم چی؟من قدرت تصمیم گیریم ضعیفه
پاسخ:
باید پاسخ بدین
کبریت رو روشن می کردم دیگه! اینکه پرسیدن نداره!

ایدین لامصب شکلک بزار :|

خب من که میدونستم باید اول کبریتو روشن کنیم دیدم گفتی حمید جواب میده گفتم دل بچرو نشوکونم ...=))

پاسخ:
مگه سرویس رو من نوشتم؟
اسمایلی نداره دیگه!

مطمئنی؟

اگه اینی که تو میگی درست باشه و اونی که من نوشتم غلظ پس بدبخت شدم!

میشم 19.5:(

پاسخ:
نه!
تو کتاب اونطوری نوشته.
البته یه جای دیگه هم این زبان فارسی 2 اشتباه داره.
بعدا" توضیح میدم.

میشه جواب اینو بدی؟

سر نوشت من به این سواله بستگی داره ها!

بلدی؟نیستی؟

پاسخ:
جواب دادم.

باشد

دوتا کره داریم

که به هم متصلن!(چسبیدن)

کره ی آ با یه سیم به زمین وصله

به کره ی ب هم یه میله ی پلاستیکی نزدیک میکنیم

الف:آیا کره ها باردارن؟چه باری؟

ب:اگه میله ی پلاستیکی رو به دور کنیم،بعد کره هارو از هم جدا کنیم،چی میشه؟

پاسخ:
الف) بار دارن ، مثبته
ب) کره ی ب مثبت میمونه ، کره ی آ بعد از چند لحظه خنثی میشه.

آها

الان درست تموم شده؟

سوالم درباره ی فیزیکه ها!

بار الکتریکی!

بپرسم؟

پاسخ:
بپرس دیگه!

هیچی

با پرنیان بودم

راستی سوالم مونده ها!

پاسخ:
بپرس

e?

chera parnian joon?

پاسخ:
چی چرا؟
من چه دیر اومدما 26نظر!!!!!
حالا من چی بگم؟

پاسخ:
هر چی دلتون میخواد.
دیدگاهتون رو راجع به پست.

khob dg javabi nadaram

:D

پاسخ:
خب خسته نباشید!

aha

famidam

پاسخ:
خب خدا رو شکر

belakhare too ye chiz ba man movafegh boodi!

rasti pouya chera nis

too massengeresh ke one!

پاسخ:
هست ، نمیتونه پست بذاره ، سیستمش مشکل داره.

chie?

dorugh migam?

پاسخ:
نه!
راست میگی!

bi janbe!

injoor chiza ro khoob yadet mimoone

oon vaght tarikh tavalode doostat yadet nemimoone?

پاسخ:
ام...
بعله ...!

kho fek nakone

......!:-(

dafe badi ba babam miam webet

پاسخ:
:-o ! اوه! قضیه خطری شد!
گفتی بابات بازرسه؟
بچه ها جم کنین ، بدبخت شدیم.

dar zeman

in tarofat haminjoori alaki ke nis

to har kasiro too khiaboon bebini besh salam midi?

nemidi dg!

پاسخ:
درسته! ولی اون فکـ کرد تو پسری!
بخاطر همین میگم!

che jaleb

!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
بعله!
قبلا خونده بودم!
منم اولین بار جوابم شمع بود!!!
پاسخ:
شما هم خسته نباشید.

خب!!!!

اول کبریت!!!!!1

پاسخ:
دِ نه دِ! باید اول میگفتی
اول باید کبریت رو روشن کنین !!
نگفته کبریت روشنه که اول باید کبریت رو روشن کنین حالا بعدا تصمیم بگیرین چی رو میخواین روشن کنین!!
نه مگه دوستان ؟
فکر کنم استدلالم در حد هویج بود ها ؟!
پاسخ:
<:D> آفرین حمید کاتالان.

heh

vali ma 2khtarim

خواهش میکنم...

من فک کردم پسری تیریب داش مشتی گفتم بات بحرفم
پاسخ:
نه ، دختره!
نه بابا پس این یارو تو آکادمی گوگوش 

فک کنم تو زرد از آب در اومده!
پاسخ:
نه!
رها هم اسم دخدره ، هم پسر.
مثل "متین"

badesham

bebakhshida

vali yekam behtar harf bezanin

"ما کوچیکیم رها جان" 

dg chie?

پاسخ:
منظورشون اینه کـ ایشون خیلی تواضع دارند.
شما با تعارفات معمول ایرانیا آشنا نیستین؟

vaghean nemidooni?

maloome ke 2khtare

رها اسم پسره یا دخدر؟؟؟؟
پاسخ:
دخدر!
ما کوچیکیم رها جان

afarin agha daryoosh

behtarin rah hamine!

پاسخ:
نه! اصلا" راه درستی نیست.
من اگه بودم شمع رو روشن میکردم تا ببینم دور و برم چه خبره..
چون گفته بودی اتاق تاریکه ...بعدش شمع رو مینداختم تو بخاری تا
 هم گرم شم هم فضا روشن شه
پاسخ:
نه اینم نیست ، الآن حمید ج میده
ghazie chista?
داداش اگه زحمتی نباشه میتونی بیای یه تُک پا وب ما

بعدش بیای پشتیبانیش باهم بچتیم؟

:)
پاسخ:
چشم ، بعدا" حتما"

بالاخره که چی؟

اگه بخاری نفتی هم روشن کنی بالاخره خاموش میشه دیگه

خوبه آدم یه ذره شاعرانه باشه!

بی احساس!

پاسخ:
نه! قضیه یه چیز دیگس!
shamaro roshan mikonam!!!!!!!!!!!!!!!!!!chon bahash mitunam baghiaro roshan konam
پاسخ:
آها!
خسته نباشید.
منم میخوام خوب ولی کجا ببینمت؟

منظورم چتی چیزیه
پاسخ:
یاهوم خرابه ، ببخشید ، باید باشه واسه بعد امتحانا ، بعد از 25ـم.

خنده دار بود؟

بی ادب!:((

پاسخ:
پاسخ رو کـ بگم متوجه میشی کـ خنده دار بوده!

javab kheili vazehe

shame

پاسخ:
=))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی