کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گاه پرسش : این مرد کیست؟

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹ ق.ظ

خواندن و نوشتن و حفظ کردن قرآن را نزد مادرش آموخت.

250 سال پیش در ایران زندگی میکرد.

شیعه مذهب بود.

شجاع و با اراده بود و از مرگ ترسی نداشت.

میگویند به چند زبان زنده دنیا آشنایی داشت. به ترکی، فارسی، و عربی تسلط کامل داشت و فرانسوی و روسی را توسط بازرگانان فرانسه و روسیه آموخت.

از وی به عنوان فردی متعصب و خشک مذهب نام برده اند.

با روحانیون دینی به نیکی رفتار میکرد. با اهل شریعت با احترام و رافت میزیست.

همیشه نماز میخواند. شبها علی رغم خستگی و کار زیاد، نماز شبش فراموش نمیشد.

پس از مرگش، وی را به نجف اشرف بردند و در جوار آرامگاه امام اول شیعیان به خاک سپرده شد.

آیا او را شناختید؟

 

 

 


ک.ف : من خودم از جوابش شاخ درآوردم و باورم نمیشد !!!

  • ۹۱/۱۱/۰۸
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۴)

امیرکبیر
پاسخ:
نچ !!
آغا محمد خان قاجار !!
نه بابا! آقا محمد خان کیه!!!؟ شوخیه دیگه!؟
پاسخ:
ما تو این وبلاگ اصن شوخی نداریم !!
جواب صحیح آغا محمد خان قاجاره !!
امامان :|
میگن به ظاهر اعتقادات قوی داشته و چون اون موقع مثه این که رسم بوده بزرگاشونو تو عراق و فکر کنم یکی از حرمای امان دفن میکردن بردنش اون من که باورم نمیشه اقا محمد خان و روحیه ی خشنش این خصوصیاتو داشته باشه
پاسخ:
من هم باورم نمی شد !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی