کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گاه پرسش: جعبه سیاه

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۰۸ ب.ظ

به نظر شما اگه جعبه سیاه هواپیما در بدترین شرایط حتی خراش برنمی داره

چرا خود هواپیما رو از جنس جعبه سیاه نمی سازن !؟

  • ۹۱/۱۲/۱۲
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۱۶)

خب اینو از اول میگفتی دیگه.....

 

..........

من ربط ندادم  که!!!خودش ربط پیدا میکنه......

بایدم بگم من کره ای صحبت نکنم کی صحبت کنه؟؟؟

و همچنین من که مثل بعضیا به هفتاد تا زبان زنده ی دنیا مسلط نیستم...تازشم من معنیشو ذکر کردم...نکردم؟؟؟مردم ...مردم؟؟؟؟

.........

خودم میدونم مامان جون ولی حواست باشه خلاصه میکنی یه چی دیگه ازش استخراج نشه......!!!

ولی اکشل نداره اینجا کسی زیاد حواسش نیست هرجور دوس داری خلاصه کن...!!

 

پاسخ:
sí یعنی بعله!
..........
خب حالا شما هم اینو به هرچیزی ربط ندین!
یکی از دلایلی که جعبه سیاه هواپیما
آسیب نمی بینه اینه که بدنه هواپیما(که زیاد مقاوم نیس)
مثل فنر انرژی (ضربه) برخورد رو جدب میکنه.
بعدشم،اگه بدنه ی هوا پیما هم هیچ چی اش نشه مسافرا براثر ضربه برخورد کتلت میشن.!!!!
پاسخ:
تا حالا علمی به این قضیه نگاه نکرده بودم.

من که اینا رو میدونم !!!

اونو به خاطرخلاصهکردن اون طوری نوشتم !!!

مثه "مثله" ، که مینویسم "مثه" !!!

یا "یعنی" که میشه "ینی" !!!

ارَسُو ؟؟؟( اَلگِسُو ؟؟؟)

در ضمن مامان خانوم "معنی" نه "منی"!!!!!

تقویت کن عثیثم!!!

"sí !"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا یه حرفایی میزنید من متوجه نشم؟؟؟؟دلتون میاد؟؟؟؟

پاسخ:
شما کره ای میگین اشکال نداره؟

صد البته مامان جونم:-*

مگه میشه شما اشتباه بگی عثیثم؟؟؟

اما برا اینکه جناب نویسنده هم فکرشون باز شه خودم این معمای سختو حل میکنم:منظورم این بود که ذهن منم به خودش مشغول کرد این موضوع!!

اَرَسو(گرفتی)؟؟؟

پاسخ:
sí !

چقدر این جا تخصصی شده.

طنز تر هم میشه بهش نگاه کرد.

خب بابا اگه این کارو بکنن فرض کنیم که اصلا امکانش وجود داشته باشه، اون وخ جمعیت جهان رو چی کم کنه؟ تازه این طوری ازرائیل یه کار سرعتی انجام میده ، با یه تیر 300 تا 400 تا نشون.

بعدشم اصلا تنوعیه تو اخبار ، 

پاسخ:
عزرائیل*

عجب فکر بازی دارید!

اگه مغشوش به منی غش بود که دیگه از فعل "کرد" استفاده نمیکردیم!!!

از "شد" استفاده میکردیم!

نه صبا ؟؟؟(دخملم؟؟؟)

جعبه ی سیاه نارنجیه بعدشم سنگین میشه دیگه!

چ جالب!!

ذهن منم مغشوش کرد!!

پاسخ:
مغشوش؟

یعنی غش کرده؟
راستی برای چی بهش میگن جعبه ی سیاه پس اون وقت؟!
پاسخ:
نمیدونم!
اااا؟! خب فرق نداره حالا! اون رنگی هم زشت میشه!
پاسخ:
نه بابا!
قرمز کـ قشنگه!

حداقل دخترا دوست دارن
هواپیما

جنس هئاپیما از آلومینیوم ـه!!!!

نه یک فلز سنگین!

پاسخ:
مرسی از اطلاع رسانیتون
مگه هویجوری الکیه هواپیماسازی؟!
هواپیما باید جرمش نسبت به جحمش کم باشه تا بتونه پرواز کنه!
بعدشم هواپیمای سیاه خیلی زشت میشه! :دی
پاسخ:
جعبه سیاه رو به رنگ قرمز کم رنگ میسازن کـ راحت بشه پیداش کرد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی