کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گوشت یخ زده

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۴ ق.ظ

دقایقی پیش مامانم سراسیمه اومده تو اتاقم میگه :

یه بسته گوشت از فریزر گم شده تو بر نداشتی ؟

خو مادر من ، من گربه ام ؟ درنده ام ؟ چی ام ؟

که فکر کردی یه بسته گوشت خام و یخ زده رو میتونم برداشته باشم ؟

اونوخ میگن تحریما بی اثره !


ک.ف :  سال ها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیس ها کماکان تولید شدند

و تولیدکنندگان نوشتند از «اینجا» باز کنید 

و مردم همچنان از «آنجا» باز کردند!

  • ۹۱/۱۲/۲۶
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۴)

بله خب!
بیشتر مواقع از اونان!
ولی اگه نباشن هم من از همون نقطهه باز میکنم!
من همیشه از همون جایی که نقطه گذاشته باز میکنم! (:0
پاسخ:
بعله !!
ولی اون حتما ساندیس هایی هستن که بسته بندی تتراپک دارن که هیچ جوره نمیشه از "اونجا"ش باز کرد !!
مثله همیشه 20
پاسخ:
مثله همیشه ممنون!
آقا ک.ف فوق العاده بود!!
پاسخ:
بعله !!
خیلی پر معنیه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی