کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

یه روز سرد

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ

تو یه روز سرد پیجامه گرمت رو می پوشی و می پری تو تختت

بالشت رو درست می کنی، پتو رو می کشی رو خودت

خودت رو اینور و اونور می کنی، یکمم خودت رو می کشی

حسابی که گرم شدی چشاتو می بندی که بخوابی …

یه دفعه می بینی چراغ اتاق رو یادت رفته خاموش کنی!

  • ۹۲/۰۵/۳۱
  • آیدین

خواب

دیدگاه‌ها (۴)

من با لامپ مشکل ندارم که. من تا چشامو میبندم یادم میاد تشنمه:|حالا کی حال داره بره تا آشپزخونه در یخچالو باز کنه آبو برداره. بعد ببینه لیوان بر نداشته دوباره بره لیوانم برداره و...برو خدا رو شکر کن پس :-D
حالا من واسه خاموش کردن لامپ بلند میشم ولی وقتی می خوام بخوابم می بینم که چراغ مطالعه ام روشنه(اخرش مجبور می شم اون لا مصبو کنترلی کنم) 
پاسخ:
:))
نمیتونم کمر راست کنم دیگه!
یعنی یکی از بدترین اتفاقایی کـ میتونه برا آدم بیوفته :|
پاسخ:
دقیقا :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی