کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ﺩﻭ ﺩﻟﯿﻞ

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۵۰ ب.ظ
ﺑﻪ ﺩﻭ ﺩﻟﯿﻞ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﺬﺍﺷﺘﻢ دوس دخدرم ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯽ ﺁﯾﻔﻮﻧﻢ ﺩﺳﺖ ﺑﺰﻧﻪ:
.
.
.
.
۱ - ﻣﻦ ﮔﻮﺷﯽ ِ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﻧﺪﺍﺭﻡ
 
۲ - ﻣﻦ ﺩﻭست دختر ﻧﺪﺍﺭﻡ :|
  • ۹۲/۰۵/۲۷
  • آیدین

دوست دختر

آیفون

دیدگاه‌ها (۲۷)

این یه درجه اون ورتره شلوغه
درصد جان میخوای مسخره بازی در بیاریو همش دعوا بگیری بهتره دیگه اینجا نیای چون اعصاب یه جماعتو داغون می کنی! دِ!
چیکارمی کنی توکه نمیدونی من کیم تازه ستاره خانم خیلی بانمکی این قدرمزه نریز

من به خانم تقسیم وخانم نقطه توصیه می کنم دعواتون ادامه بدین چون باعث خنده من میشه شوخی کردم یه بارنیای بامن دعوانگیری

~~> منظورم بـ خانم تقسیم بود!
:)) اوه اوه آیدین این خانم نقطه و تقسیمو  بگیر کـ دارن هر چیزیو بـ رها می چسبونن
عزیزم نقطه جان شاید خودت میخوای توجه کاربرای اینجا رو به خودت جلب کنی هان؟!
پاسخ:
نمیفهمم ، یه نفره ، داره شلوغش میکنه.
اوه ایدین جان به خاطرتوچی سروکله میشکنن.رهاجان توچراجواب میدی ایدین بایدجوابشون بده ایدین اومدم بگم که وب زدم خوشحال میشم بیای ادرسش نمیزارم تامطلب بزارم
پاسخ:
جالب اینجاست کـ اینی کـ 2تا اسم داره یه نفره، نه دو نفر!
حتماً وب زدی خبرم کن.

بازم که دخالت کردی چیه شایدمی خوای با این کارات ایدین وبه طرفت بکشی من ازاین تعجب می کنم که ایدین چرا هیچ حرفی نمیزنه

پاسخ:
بس کنید.

اولا که من یادم نمیاد که به کسی توهین کرده باشم!

این شمایی که الآن توهین کردی!!!

درست صحبت کنین لطفا!!

شما هم اول برو جمله بندی هاتو درست کن!!!

علاوه بر ریاضیت، ادبیاتت هم خیلی ضعیفه!!

اگه از دو تا علائم نگارشی تو جمله هات استفاده کنی بد نمیشه!!


(یبار دیگه اولین نظری که دادیو بخون!!اگه نظر من فضولی محسوب میشه، پس مالِ شما چیه؟کنجکاوی؟)

پاسخ:
رها اعصاب خودتو خورد نکن ، مشکل منه ، من حلش میکنم.
  • ...................................
  • رهاجان چرا این قدرفضولی اخه بده فضول باشی
    پاسخ:
    آقا یا خانومی کـ با دوتا اسم  ........... و %%%%%% نظر میذاری ولی از IPـت معلومه یه نفری!
    اگه هدفت اینه کـ بیای اینجا و الکی دیدگاه ها رو زیاد کنی باید بگم من نیازی به دیدگاه هایی کـ فقط نظم و احترام رو بهم میزنن ندارم.
    اما اگه هدفت تخریب کمی تا قسمتی طنزه، باید بگم اشتباه به عرضتون رسوندن ، با اینکارا اینجا خراب نمیشه.
    یبار دیگه توهین کنی بن میشی.
    ایدین جان تو وبت کسایی پیدامیشن که ادمای فضولی هستن خانم نقطه یاخودم نظر گذاشتم به رهاهیچ ربطی نداره واسه همینه کاربرات کم میشن دیگه. چون توهم به جای تشکرازنظراشون توهین می کنی
    پاسخ:
    خانم تقسیم.
    1. ادبیاتتون رو تصحیح کنید وگرنه میام ...
    2. من ندیدم رها بد صحبت کرده باشه ، اصلاً رها امکان نداره بد صحبت کنه.
    3. کاربرای ما کم نمیشن.

    اونم میتونه باشه مهتا !!!

    =))

    اینو باید از آقا آیدین پرسید !!!

    e?khob :D
    raha jan b ehtemal ziad har 2 tashoon yekian! :|
    آیدین دشمن زیاد داریا!مث یانگوم جونت در خطره!!!:دی
    پاسخ:
    میدونم ، یکم نگرانم.
    بهتر!!
    زندگیتو بکن!
    درستم بخون!
    آفرین! :دی
    پاسخ:
    کیانا =))
    سیگما از کجا آوردی!!!!؟؟؟؟

    آخه جالبه!!!

    من نمیدونم این خانوم تقسیم کلاس چندمه که علامت درصدو گذاشته به عنوان تقسیم!

    یه چیزیه بدتر از غلط املایی های شما!!!

    آدم اینجائه که شاخ در میاره اساااااااسیــــــــــ

    پاسخ:
    =))
    دمت گرم!!!

    :|

    چه کسایی میان وبت نظر میدن

    خانم نقطه نقطه

    خانم تقسیم!!!

    D:

    پاسخ:
    بعله!
    آدم شاخ درمیاره!
    شما هم به عنوان خانم رادیکال و کیانا هم به عنوان خانم سیگما دیدگاه بذارین!
  • %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
  • سلام .خانم نقطه نقطه خوب حرفی زدی به حرفای خانم نقطه باخانم تقسیموگوش بده
  • ...............................................
  • اوه اوه واقعا نداری همون بهتر ک نداشته باشی حالتو ببر چندسال دیگه باید بری سر کار از زندگی هیچی نمیفهمی افرین ب تو

    agha mn kamelan ehsas kardam k aidin narahat shode :(
    agha aidin kheili bebakhshid
    پاسخ:
    نه بابا!!!
    چرا باید ناراحت بشم!؟
    bache ha :D
    bebakhshida aiDn :D [گل]
    bache ha :D
    bebakhshida aiDn :D [گل]
    دلیل منم واسه دوس پسرم همینه....

    مهتا =)) رها=))
    اصلا من تا حالا انقدر تو عمرم قانع نشده بودم!
    مهتا LIKE! :دی
    آیدین یه وقت ناراحت نشیا!شوخیه!!!!!
    پاسخ:
    میدونم!

    دوست دختر؟

    دوست دخدر؟


    مهتا =))

    راس میگه خو!مگه شوکولاتم دوست دختر داره!؟

    اونقدری که من تو مشهد شکلات " آیدین " دیدم، خودمو تو آینه ندیدم!!:دی!!!

    من که قانع نشدم!
    :|
    مگه شوکولاتم دوس دختر داره؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی