کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

2راهی

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱ ب.ظ

یکی از 2راهی های زندگی وقتی است که

نمیدانید در شیشه ای جلوی رویتان را

«بکشید» یا «فشار دهید»

 

 

✔دوستان عزیز بهم مشاوره بدید:

به نظرتون بعد از اینکه فوق لیسانسم رو گرفتم، فلافلی بزنم یا آب هویجی؟

  • ۹۱/۱۲/۲۸
  • محمدرضا اکبری

2راهی

فوق لیسانس

درس خوندن

دیدگاه‌ها (۸)

فلافل بزن کنارش ذرت

چون من دوس دارم;;)

پاسخ:
به چشم!

برا ما اصولا میزنن بکشید یا فشار دهید!!برا شما نمیزنن آیا؟؟

ولی اگه هم نزنن یعنی هر کاری کنی باز میشه چ بکشی یا فشار بدی!!!

زیاد سخت نگیرید مهم نیته!!

پاسخ:
بعضی جاها نمیزنن نامردا!
من بدبخت یه بار فشاردادم ضایع شدم عین چی!  :|
bale enqadam khosh migzare to un khiabun albate be paye falafele abadan nemirese vali be onvane falafel ale
ahvaz.ye khiabun darim az aval ta akharesh falafelie alamat ta'job
پاسخ:
:-O
واقعا؟! :-O
چه خیابون باحالیه پس!
فلافلی هم نشدم باید یه سر بیام اونجا :-D
manam bar hasbe adat mikeshamesh
too shahre man falafeli bishtar az har chizi forush mire
پاسخ:
:-؟
شما چه شهری هستید؟!
من معمولاً میکشم.
چون اگه فشار بدی باز نشه خیلی ضایع میشی!
پاسخ:
واقعا!
من یه بار فشار دادم آبروم رفت :|
از همه postat این از همه باحالتر بوووود:)) خدا نویسندشو نگه داره:D
پاسخ:
خواهش میکنم ;;)
✔ ایشالا 100ساله شه!
هیچ کدوم! آب پرتغال خوبه! یا آیس پک مثلا!
پاسخ:
:-?
آیس پک فکر خوبیه!
روش فکر میکنم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی