کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

free space داری؟

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

به نمک روی آلوچه قسم،

خانومه اومده می گه:

ببخشید شما که کامپیوتری هستی، نرم افزار free space داری؟

هر چی میخوام کپی کنم رو هاردم می گه free space نیاز داری!

 

✔ خدا به سر شاهده قلبم گرفت اصلا!  :|

  • ۹۲/۰۵/۲۷
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۱۱)

سوپر سر کوچمون میفروشه
پاسخ:
یکم واسه من میخری بی زحمت؟ :(
خب بیچاره free spaceنیاز داشت.میدادی دیگه نامرد:دی
پاسخ:
خودم دربه دار دنبالشم! داری یکم بدی بهم؟! :دی
ما همین جوری هم قبول داریم شما رو!
به نمک روی آلوچه چرا قسم میدی حالا نصفه شبی با دندون مسواک زده؟! :||
پاسخ:
خواستم صداقتم رو ثابت کنم! :دی
واسه این خانوم باید یه دیکشنری بریزن به جا برنامه یfree space
خخخخخخخخخ....
پاسخ:
اینم فکر خیــــلی خوبه!
مگه رشتت تجربی نیست؟!واسه این گفتم دیگه!مگه اینکه در آنده تصمیم بگیری دو شغله باشی!!
به نمک روی آلوچه قسم....چرا با احساسات ما بازی میکنین!!هعی!:(

پاسخ:
آها! ازین نظر نگا نکرده بودم به قضیه!
.
چون حال میده! :دی
"به نمک روی آلوچه قسم"
"خدا به سر شاهده..."
به دامنه لغاتم افزوده شد
باتشکر

پاسخ:
بسیار خوب! :دی
bahal bid :D
اصن عالی=))هنوز دارم میخندم...=))
پاسخ:
بسیـــــار خوب!
وظیفه ی ما نیز خنداندن شماست!

به نمک روی آلوچه قسم؟؟؟؟!!!! :O

خخخخخخخ

چه باحال!

پاسخ:
آ.ن: از این چیزا محمد زیاد استفاده میکنه!
=)) محمـــــــــــــــــــــــــــد ✔ـت خیلی باحال بود =))
من هنوز دارم میخندم!!!
پاسخ:
خداروشکر! :دی
شما همون کنکور  رو بخون خودتو قاطی این کارا نکن!!
پاسخ:
قاطی کدوم کارا؟!  :-؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی