کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

hjkhkjkh

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹ ق.ظ

از کسانی که تو کامپیوتر شون

فایلها رو با اسمهایی مثل hjkhkjkh ذخیره میکنن

توقع اتاق مرتب و جمع و جور نداشته باشید

  • ۹۱/۱۲/۰۳
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۵)

متاسفانه من یه نفرو دارم که فایلهامو هر جا هم قایم کنم بیاد با نیت مردم آزاری پیداشون کنه و نابودشون کنه :| کلا من امنیت ندارم چه برسه به نظم!

چه شلخته!!!!

ولی هرچی باشه به پای کامپیوتر عارفه نمیرسه!

من یبار نشستم پشت کامپیوترش کلا گم شدم توش!!!!

بابا منظم!!
همه ی فایل های من توی دسکتاپه!!
فقط هر چند وقت یه بار مجبورم بریزمشون توی یه پوشه که دسکتاپ جا داشته باشه برای فایلای بعدی! :دی
پاسخ:
=))!
بعله !
چه خوب که تو هم مثل من با نظم اطلاعات رو دسته بندی میکنی !!
معمولا پوشه هایی که عمر دو سه روزه دارن و حال اسم نوشتن ندارم رو چرت و پرت مینویسم و اکثرا تو دسکتاپم هست !!

اینم پوشه بندی من برای فایل های نصب کلکسیون فونتم :
  Computer \25pm (Drive C) \Hamid_Catalon\Softs\Top\Font Collection

من همچین فایل هایی رو دارم ولی با این حال اتاقم مرتبه !!
پاسخ:
من ندارم!
مثلا" برای دیدن فیلم گاو باید این مسیر روی طی کنی:
Computer / Media (Drive D) / Movie / Irainian / Dariush Mehrjuee / Gav

یعنی پوشه بندی رو داری؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی