کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اسم بچه

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ب.ظ

از بعضیا میپرسی اسم بچه تونو چی گذاشتید ؟

یه چیزی میگن که مجبور میشی بعدش بپرسی به سلامتی حالا دختره یا پسر

  • ۹۲/۰۴/۲۹
  • آیدین

دختر ها

پسرها

اسم

دیدگاه‌ها (۱۴)

نه باو من با «اون» خواهر باشم؟دیگه چی؟!خدا نکنه!
تازه همون آدما وقتی اسم بچشونو پرسیدی تنها راهت اینه که تو صدا کردنش بگی عزیزم تا تابلو نشه اسم بچه هه رو نفهمیدی.
پاسخ:
=))
ینی تا اون حد؟
نگار چرت و پرت نگو!میخوایم منم ضایعت کنم؟آقا تا اونجایی کـ من بخاطر دارم اگه این نگار بقل من بخوابه اولا تا صبح نمیتونم بخوابم دوما 4-5 جای بدنم کبود میشه!آخه تا خود صبح جفتک میندازه تو خواب!همش دست و پاش تو دهن کسیه کـ بقلش خوابیده!
نگار «بعدا بـ خدمتت میرسم دیگه»
پاسخ:
خواهرین!؟
یارو اسم بچشو میزاره محمد کوروش
قشنگ تابلوئه یه دلش مدینست یه دلش پاسارگاد
  :دی
والا!
من امنیت جانی ندارم وقتی میرم خونشون!!
هه هه هه!! آری آری!! بسیاااار!!
پاسخ:
من خیلی شیرینم D:
خب بله! مشکل من اصن تو اون قسمت نیس!!
مشکل من اینه که این موجودات با شکلات و چیزای شیرین چه نسبتی دارن آخه؟!
پاسخ:
موجودات شیرینی هستیم!
حالا که حرفش شد، منم که بچه بودم فک میکردم اسم دختره! :دی
آخه اسم شکلاته خب!! کی فکرشو میکرد اسم یه پسرو بذارن رو کارخونه ی شکلات؟!!
پاسخ:
مرده اسم پسرشو گذاشته دیگه!!
والا=))
  • رها طاهرخانی
  • مهتاااااا !!! :)):))=))=))
    D: بعله!
    نگار==>تو بزور دست چپتو از راستت تشخیص میدی بعدا من از «تو» سوال بپرسم؟؟؟!!!
    پاسخ:
    =))
    نگار! ترور شدی !!!
    اون «تو» داخل «» خیلی مفهومی بود!
    مهتا!!!  :)))))))))))
    بعد من اون روز کنارت بودم داشتم چه ... میکردم؟!نمی تونستی از من بپرسی؟!
    آره راستشو بخوای اولین بار نگار گفت برو وبلاگ آیدینو ببین دوساعت داشتم رو این قضیه فک می کردم کـ آیدین اسم دختره یا پسر!
    پاسخ:
    :-L
    با پستای خودمون به خودمون ... !؟
  • بهرام(کریستیانو رونالدو)
  • سلام ایدین قشنگه وبلاگتون و همین طور متناش
    میخواستم ایدیتو بدی بیا تو مادوتا برام پ خ کن ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی