کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

خواستـ "کـ"ـار

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ

 

سوال:  خواستگار چیست؟

جواب:  هیچی نیست آروم باشید ... دخترا آروم باشید .... نفس عمیق! ... یکی اون خانومو بگیره تشنج می کنه ها!

 

وجود خواستگار در طول تاریخ اثبات شده.

تحقیقات نشان داده در زمان های خیلی دور (خیلی خیلی دور!) شخصی تحت عنوان خواستگار بوده! یعنی جداً بوده ها! شوخی ندارم.

آن زمان ها آنقدر خواستگار بود که دخترا حلقه دستشون می کردن که کسی مزاحمشون نشه.

اما الآن!

الآن آستین مانتو رو تا آرنج میدن بالا همه ببینن چیزی نیست ولی بازم خواستگار نیست که نیست!

چرا؟

چون خب برای مثال شما دقت کنید: طرف میره خواستگاری میگن باید کار داشته باشی. میره کار بگیره میگن به مجرد کار نمیدیم!

اینجاست که پارادوکس ِ لعنتی دامن گیر شخص بدبخت شده و شخص بدبخت با مخ به زمین می خورد و دختران هم یکی پس از دیگری به صنعت ترشیجات کشور کمک می کنند و همین باعث شده سالانه خدا تُن* ترشی صادر کنیم اصن!

حالا اینکه چی شد به اینجا رسیدیم رو نمیدونم. ولی به هر حال نیازه که مسئولین رسیدگی کنند.

به هر حال درسته در کشورِ ما دخترها عموماً قصد ازدواج ندارن، ولی خب آخه یه خواستگار نباید بره براشون!؟

توصیه به دختر خانم ها:  در معرض دید باشید تا شاید یک فرجی شد و از همه مهمتر اینکه اگر فرجی شد و شخص بدبخت و از همه جا بی خبری آمد و اشتباهی کرد، یقه همان بدبخت را بچسبید، چون شاید تنها شتری باشد که دم در خانه تان خواهد خوابید.

 

* واحد وزنی است معادل 16896153158تن. [توضیح: عمراً عدده رو خونده باشین!]

 

آ.ن: آپامه تکمیل شد و بزودی افتتاح می شود.

و یک سورپرایز از کمی تا قسمتی طنز در راه است ...

... بزودی کولاک می کنیم!

  • ۹۳/۰۱/۲۱
  • آیدین

ازدواج

خواستگار

دیدگاه‌ها (۳۷)

وبت خیلی با حاله فقط اگه تیکه انداختن به دخترارو بذاری کنار عالی میشه.به منم سربزن.

الآن آستین مانتو رو تا آرنج میدن بالا همه ببینن چیزی نیست

خیلی جالب بود.. طنز شیرینی داری، دوست خوبم. شعر هم گاهی می تونه پوششی برای طنزت باشه، پیشنهاد می کنم اگر ذوقش رو ذاتا داری یا علی، و گرنه همینجوری امتحان کن.

وبلاگ خوبیه! انتخاب شدنش رو هم تبریک می گم..
پاسخ:
به شعر فکر نکرده بودم. ممنون. امتحان می کنم!
شما لطف دارید. ممنونم.
الان یعنی دخترا منتظر این دایناسورای رو به انقراضن!؟؟
:|
خواستگار کیلو چنده؟؟!
مامانم من اازدواج کرد چه گلی به سرش زد که من بزنم؟واااااالاااااه!:دی
مجررردی رو عششششقه!!!
علیرضا کجاس ؟ 
یه مدته نمیبینمش 
آِیدین شمارشو بذار حالشو بگیریم D:

=))))
  • محمدمهدی باقری
  • خیلی بدی
    اصلا باهات حال نکردم
    علی علی
    پاسخ:
    شمارتو save کردم. تو وبلاگ که نمیشه بذارم!
  • محمدمهدی باقری
  • چرا؟

  • محمدمهدی باقری
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    ممنون که نظرمو تایید کردی
    خیلی دوس دارم با شما و دوستاتون آشنا شم
    ولی با این وضع که تو وب نظر بزاری و اینا نه
    به هر حال این شماره منه ***********
    اگه یه دوست بد خواستید بهم اس بدید
    راستی نظرتو راجع به وبلاگم بگو
    علی علی
    =))))))))))
    سلام
    خدا قوت


    وب زیبایی دارید
    طنزهایی هم که مینویسید زیبا و خودمونی وخواندنی هستند
    موفق باشید
    به ماهم سری بزنید
    یا حق
    پاسخ:
    ممنون. حتماً بهتون سر میزنم.
  • محمدمهدی باقری
  • سلوم علکم
    نظرا رو از بالا تا پایین خوندم
    چرا همه ی نظرا بین سه چهار نفر تله پاتی میشه؟
    عایا با هم رابطه خارج از فضای مجازی دارید عایا؟
    عایا با هم  ... عایا؟
    اگه میشه نظرمو تایید کن
    فردا میام جواب رو میخونم
    همتون رو دوس دارم
    علی علی
    پاسخ:
    سلام.
    بعله، تعدادی از بچه ها هم نظر هستند.
    در خارج از فضای مجازی که خب رابطه دارند بچه ها. به هرحال در شهرهای مختلف بازدیدکننده های ثابتی داریم که خودشون همدیگه رو به وبلاگ معرفی کردند.
    تایید نظر نداریم. هر کسی در نوشتن دیدگاهش آزاده، ما کی باشیم که بخوایم که تایید یا رد کنیم!!!
    سلام راستش سایتتون خیلی خوبه ولی این اقا پرهامتون بهم گفت انتقاد کنممم
    پاسخ:
    خخخخخخ! مرسی
    عجب سوتی دادم خدایی...
    ولی ممنون چیز جالبی بود که نمیدونستم...چشم از این ب بعد حتما نظراتم و مینویسم
    پاسخ:
    ممنون!!
    رامووووووووووووووووووووووووووووووون !
    سلام آیدین جان
    من تمام پست های شمارو چندین ماهه میخونم و دنبال میکنم،من طرفدار وبلاگتونم دوآتیشه،از وقتی هم که پیداتون کردم شمارو لینک کردم که بقیه هم ببینن... واقعا میگم عالی مینویسین
    پاسخ:
    سلام نسیم خانم. ممنون که سر میزنید و خیلی خیلی لطف دارید. ممنون که لینکم کردین. منم از این به بعد وبلاگتون رو میبینم. ولی یه گلایه داشتم. ببخشیدا، ولی حیف نیست چند ماهه میاین تو وبلاگ و دیدگاه نمیذارین؟ یعنی حیف نیست این ارتباط یه طرفه باشه و من بشم متکلم وحده و بقیه فقط بخونن و رد شن؟
    باز ممنون که سر میزدین. منتظر دیدگاه های بعدیتون هستم.
  • محمدمهدی باقری
  • سلام
    خوب هستید ان شاء الله؟
    معلومه خیلی وقت گذاشتید برای این وبلاگ
    خدا خیرتون بده
    حقیر هم وبلاگی دارم که اگر منت سر بنده بزارید سری بزنید و نظری بزارید ممنون میشم
    در ضمن با مطلی تحت عنوان"نامه های خوانده نشده" به روزم.خوشحال میشم نظرتو راجع به این نامه ها بدونم.
    منتظرم
    یا علی مدد
    سلام میخوام ی حرف انتقادی بزنم خدا کنه انتقاد پذیریاشید!راستش از سایتتون خوشم نیومد اصلا
    پاسخ:
    به شدت پذیرا هستیم.
    ولی کاش دلیلش رو هم میگفتی. شاید تلاش می کردیم و نظرتون رو عوض می کردیم!
    بابا ایول
    پاسخ:
    مرسی.
    بقیه نویسنده ها که فعلاً فرار کردن فک کنم ! => کمند
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ماجرا داره شدید میشه ، الانه ک فکر کنم کتک کاری بشه !
    پس چی سارا جان یک سیلی هایی میخوره ک جای انگشت بهار روی صورتش می مونه!:)))))))))))
    آپامه تنها گیرش نیاوردیم ک!چندتا نویسنده دیگه هم داره ها اینجا! :))
    پاسخ:
    :|
    ببخشید که دارم دیدگاه بی ربط به پست میذارم!ولی...
    .
    .
    .
    .
    خداییــــــــــــــش از بهار کتک میخوری؟؟!!:))
    پاسخ:
    نه بابا! یه مدته چک نخورده ازم روش زیاد شده!
    مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
  • سایت تخصصی طنز
  • با سلام
    در صورتیکه به مطالب طنز علاقه مند هستید، لینک سایت تخصصی طنز (http://bmaze.ir) را در سایت خود قرار دهید.
    با تشکر
    مدیریت سایت تخصصی طنز
    پاسخ:
    سلام.
    بعله خیلی علاقه داریم ولی چه کنیم که نمیخواین لینک کنیم!؟
    الان ترس تو چشات موج مکزیکی میره:-D باشه اما من دیدگاهمو تقدیم میکنم برادر عزیزمB-)
  • آیدین | آپامه
  • آیدینو تنها گیر آوردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوب نیست انقدر با فکر کردن درمورد دخترا فسفر بسوزونی!
    کیانا واقعا لایک!
    asalanam injur nis....

    آآآآآآآآآآآآ ...

    عجب تناقضی !!! تاحالا دقت نکرده بودم .

    در مورد کلّ پست حرفی نزنم بهتره (!)

    بچه پررو! همینم مونده که به خاطر نوشتن یه همچین چیزی علیه دخترا بهت تبریکم بگم! :دی
    پاسخ:
    :| خودت گفتی خو!!!
    سپاس فراوان از کمند و کیانا جونم.من دیدگاهمو بصورت double chak ترجیح میدم 
    پاسخ:
    برو بابا! اینبار بزنی، برمیگردونما!
    وب باحالی داری.زود بیا نظرت رو در مورد وب من بگو.
    پاسخ:
    چشم حتما. در اسرع وقت.
    کیانا جان!حرف حق جواب نداره!
    راس میگه دیگه!مخصوصا تو یکی!گیر دادی ب ریمل و کلیپس و خاستگار دخترا!بابا جن تو کار و زندگی نداری مگه؟پس نتیجه میگیریم هر وقت آیدین میگه کار دارم یعنی داره به کارای دخترا فک می کنه!کلا میخوای برو موضوع پایان نامتو بذار دختر شناسی چطوره هان؟  o_O
    الان تیکه انداختی؟آستینا رو بدن بالا یا ندن چ فرقی داره حلقه شیءی است ک کلا ریزه میزس مگه از اینایی بدانزن که اندازه گردوءه!ک اونا هم بدون بالا زدن آستیم مشخصن!
    اها من فک کردم انتقاد مجاز درهرصورت موزش میخوام واینکه ممنون از انتقادی ک کردین.
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    شوخی کردم.
    همینه که هر سال نسبت تعداد دختران دانشجو به پسران دانشجو بالاتر میره دیگه!! به خاطر اینه که شماها از صب تا شب میشینین در مورد کلیپس و ریمل گرفته تا صنعت ترشیجات ایران و جهان آثار ادبی می آفرینین، ما میشینیم درس میخونیم! پیشرفت میکنیم! کارای مفید انجام میدیم! در ضمن تو دلمون هم میخندیم بهتون! بله!!
    + اگه خودت نوشتی باید تبریک بگم بهت واقعا!!
    ++ قـــربانت سپیده! :)
    پاسخ:
    + خودم نوشتم. تبریک بگو!
    آیدین !
    .
    .
    .
    .
    .
    نگو ناراحت میشن!
    :دی
    Man alan sokhani nadaram!
    Faghat kiana mitune dorost hesabi javabeto bd!
    :ا :ا :ا :ا :ا :ا :ا
    شما عاغا پسرا تو همون پارادوکس بمونین بهتره نمیدونم چه اعتماد به سقفیه که شماها دارین
    پاسخ:
    طنزه دوست عزیز! بر طنز، انتقاد جایز نیست.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی