کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دوازده تا خواستگار

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶ ق.ظ
  آ.ن: همش پست های ضد خانوما نوشتیم ، این یکی هم گذاشتم یکم محض تنوع!  
 
زن با ناز و عشوه به شوهرش گفت: تو اصلاً خبر داری کـ همزمان دوازده تا خواستگار برای من اومده بود؟

شوهر جواب داد: کاش با یکی از همون احمق ها ازدواج کرده بودی!

زن جواب داد: عزیزم، منم همین کار رو کردم!

  • ۹۲/۰۳/۳۰
  • آیدین

مرد

زن

خواستگار

دیدگاه‌ها (۴)

=))
راضی به زحمت نبودیم خو داداش =)) نگفته عیان بود=))
پاسخ:
:-L
چه عجب!!!!!!

پاسخ:
خیلی با خودم کلنجار رفتم تا تونستم اینو پست کنم!
هعی!!

عزیزم!!

میدونسته واقعا چه خبره!؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی