کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شعر احساسی!

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

تو نگات شبیه شیشه

عشق من یه تیکه خورشید

عشق تو دویست و شیشه

من نگام دربدر تو

تو حواست پیش بنزه

کاش از اول می دونستم

توی چشمای تو لنزه

تو شبای بی ستاره

مثل جنگلای دوری

تو موهات خیلی قشنگه

سرتو با چی می شوری؟

خوب می دونم اگه بازم

مانتوی گلی بپوشی

جلو پات نگه می داره

وانت میوه فروشی

 

✔ بیست طبقه لاف بزرگی است برای مردن ؛ کافی است ازایوان یک خاطره پایین بپری

  • ۹۲/۰۵/۰۳
  • محمدرضا اکبری

عشق

مانتو

مرگ

گل

دیدگاه‌ها (۵)

چقدر به عشقای گرون فکر میکنه !!!!!!  دویست و شیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پراید این روزگار آخر عشقه
پاسخ:
آره والا!
اسمتو کـ عوض کردم یادم رفت اونو حذو کنم!قابل توجه کسایی کـ بـ سوتی من پی بردن!)
چه سوتیی دادی مهتا!
سرتو با چی میشوری؟با شامپو گلرنگ (گوینده مهتا)

ایول خیلی باحال بود =))
پاسخ:
خواهش میکنم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی