کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کولاک - قسمت دوم

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۳۳ ب.ظ

   مشاهده تمام قسمت ها   

 

تالار وحدت. 10 صبح روز شنبه. بعد از اجرای تئاتر "دیوانه"

- خب! خانم واثقی ما در خدمتیم!

کیانا: ترسوندی منو! کار که نداری پس میریم بیرون!

- بله!!!!
...

- سوار شو!

آیدین: منو کجا میخوای ببری؟ میخوای بدزدی؟ سوار نمیشم!!!

- آیدین یک کلمه دیگه حرف بزنی ...!

- چشم!

(20دقیقه بعد) ... در ترافیک ...

بعد از 30 دقیقه! ... دریاچه ی چیتگر

- خب! من میگم حالا که جای به این خوش آب و هوایی اومدیم یه بستنی هم واسه من بگیری! از 6 صبح تا حالا چیزی نخوردم!

- ...!

- خب! من میگم بستنی نمیخواد اصن! چه کاریه! می فرمودی!

- چه عجب! گوش کن آیدین! میدونی که مجله طراح جلد و صفحه آرا میخواد. منم که دیدم تو طراحیت بد نیست،

- بد نیست؟!!!

- خب! خوبه! دنبال یه کاری هم تو مجله می گشتی! نظرت؟

- باید فکر کنم

- چقدر؟

- نمیدونم! شاید سه هفته! ... شایدم!

- آیدین!!!!!!

- من فکرامو کردم! قبوله

- خوبه! بچه ها تقریبا مطالب رو جمع آوری کردن. تا امشب همه رو چک میکنم واست می فرستم! کی میتونی کارو تحویل بدی؟

- من هنوز راجب دستمزدم حرف نزدم!

- خب! من یادم رفت بگم! سپیده هم طراح خوبیه! تو فکر اونم بودم! پس شاید طراحی رو به اون دادم!

- اِ! ... مگه اون نویسنده نیست؟

- اگه طراح پیدا نکردم بهش میگم طراحی رو هم خودش انجام بده

- من هویجم؟! خودم هستم!!! اصلا نمیخواد به اون بگی!

- فکر کردم میخواستی راجب دستمزدت صحبت کنی!!

- دستمزد چیه!؟ از الان منو طراح مجله ی کولاک بدون!! دو روزه هم کارو تحویل میدم!

****

اتاق کار آیدین

آیدین: عجب غلطی کردم قبول کردما!

اینهمه قوانین برای طراحی مجله؟

پرهام آپامه: یعنی تو واقعا نمی دونستی طراحی جلد قوانین داره؟؟

- من روحمم خبر نداشت! فکر میکردم فقط خود مجله و مطالبشه که قانن و تبصره داره!

حالا من چجوری مجوز ارشاد بگیرم؟؟؟

خدا کنه ایراد نگیرن!

 

اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران بزرگ - نگهبانی

- سلام! ببخشید برای گرفتن مجوز طرح جلد یک مجله باید کدوم طبقه برم؟؟

- نقشه ی ساختمون رو برده

- بله! خیلی ممنون از راهنمایی و جواب سلام!!!

- خواهش

....

- ببخشید نقشه رو برد نبود!

- اِ!!! بازم کندنش؟؟ ... مش رضا!! کی نقشه رو کند؟!

- ببخشید من دیرم شده!! اگه میشه بگین کدوم طبقه باید برم!!

- داداش با اعصاب من بازی نکنا! برو وگرنه شک میکنم خودت نقشه رو برداشتی!

- بدهکارم شدیم!

**

در راه پله

- خانم ببخشید! شما می دونین کدوم طبقه باید ... سلام سپیده! اینجا چیکار میکنی؟

- درود! باید به شما توضیح بدم؟؟

- اون چیه دستت؟

- حس فوضولیت گل کرده ها! این پوستر سمینار پزشکی دانشگاه تهرانه! آورده بودم مجوز بگیرم!

- دادن؟؟؟؟؟!!!!!!!

- چرا اینجوری میکنی؟! معلومه! مگه میتونن از طرح من ایراد بگیرن! تو واسه مجله اومدی؟

- آره! حالا کدوم طبقه رفتی؟!

- طبقه 3. اولین اتاق از سمت راست!

- باشه! مرسی فعلا!

(و بدو بدو از پله ها بالا رفت!)

- راستی ...

من پیشنهاد میکنم اون هندزفری رو از گوشت در بیاری!!! یقه رو هم ببند! کمی تا قسمتی تاثیر داره!!! بدرود

**

- سلام آقا! اومدم طرح روی جلد مجله ی کولاک رو نشون بودم!

***

دفتر مجله

بهزاد: درود ای دوست عزیز... همراه قدیمی! چی شده؟ چرا کشتی هات غرق شدن؟!!

آیدین: طرحم! قبول نشد

کیانا: من که طرحت رو چک کرده بودم! مشکل خاصی نداشت! ازچی ایراد گرفتن؟

- دقیق نمی دونم! گفتن جوان با این همه کمالات حیف نیست... بعد یکم حرف زدن و گفتن بیشتر تلاش کنم!

سپیده: آهان! هندزفری هنوز تو گوشت بود؟

- همیشه تو گوشمه!

 -یقه ات رو بسته بودی؟

- نه تا اون حد! مث همیشه!

- خب! کاملا واضحه چرا قبول نکردن! من الان بهت میگم چیکار کنی!

***

فردای همان روز - دفتر مجله

بهزاد: ایندفه قبول شد... نه؟

آیدین: قبول!! نشد!

گفتن یکم دیگه روش کار کنم

سعی کنم فونت انگلیسی هم توش زیاد نباشه!

کیانا: من سخنی ندارم!!

**

پس فردای همان روز... طبق معمول دفتر مجله!

بهزاد: چته تو؟

آیدین: قیافم تابلوئه قبول نکردن؟؟

کیانا: میگم سپیده چجوری مجوز میگری؟؟ بعد آیدین با این همه طول و عرضش... که البته عرض هم نداره... با این طولش نمیتونه؟

سپیده: منم تعجب کردم!! نمیدونم والا! شاید با قیافش حال نمیکنن!

کیانا: فردا تو ببر ببینم چی میشه

****

پسین فردای همان روز! دفتر!

سپیده: مژده بدین! قبول شد!

D:

بهزاد

آیدین

کیانا

و غیره

 o-O

دیدگاه‌ها (۳۳)

aslan mage MOHEME man kiam?
sepide jooooon...behet tosiye mikonam 100 darsadi nazar nadi!
age man un tarafi ke migi nabasham zaye' mishia!!!
az ma goftan bud...khod dani
  • سپیده پارسا
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آیدین>نه!ولی کوثر ممکنه با گوشی هم بیاد!
    +یه جا اسم **** رو به سپیده تغییر ندادی
    آیدین و مبینا>کوفت پارسا!!اااا...!

    پاسخ:
    حله.
    پارسا : تو باید بررسی کنی د کُر !!! :|
    منظورم این بود که با تو بررسی میکنم!
  • سپیده پارسا
  • "ایول!!!داستان باحاله!!">قربان یو!!(با لحن خانم ناطق!!!)
    "قسمتی که بیشتر از همه خندم گرفت این بود: "البته عرض که نداره ..." :-))">;)
    "پارسا خیلی باحال نوشتی!! ( میدونی که من عادت دارم با فامیلی صدات کنم :D )">جاااااااااان؟؟!!
    +بررسی کنید!
    ++ساجده هم نمیتونه باشه چون تا اونجایی که من بررسی کردم ایشون به فاصله های زمانی کوتاه در وبلاگ دوستان نظر داده.اگه ساجده باشه میاد یه نظر میده بعد فرداییش دوباره پیداش میشه ولی این...!!
    یک چیز دیگر!
    پارسا جان فکر نمیکنی لحن صحبتش مثه کوثره بیشتر تا ملیکا؟؟! :-؟
    پارسا :D :
    اولا که من حوصله این کارا رو ندارم!! تا حالا دیدی از من سر بزنه؟؟!
    سارا هم نیس!
    آوا هم نیس!
    ساجده ، کوثر یا ملیکا!
    من بیشتر احتمالم رو کوثره!
    .
    .
    .
    یه سوالی که پیش میاد ، شما چقد سارا رو میشناسین که میگین اهل این مسخره بازیا نیست؟؟!!

    ایول!!!
    داستان باحاله!!
    قسمتی که بیشتر از همه خندم گرفت این بود: "البته عرض که نداره ..." :-))
    پارسا خیلی باحال نوشتی!! ( میدونی که من عادت دارم با فامیلی صدات کنم :D )
    .
    .
    .
    در ضمن فکر کنم یه جای داستان اگه اشتباه نکنم یه اشتباه لپی رخ داده!
    بررسی میشود.
    پاسخ:
    دست پارسا درد نکنه.
    کجای داستان دقیقاً؟
  • سپیده پارسا
  • ملیکاست!100% مطمئنم!به خودشم گفتم زیر بار نمیره!ipشو داری؟
    پاسخ:
    IPـش هر دو سه تا دیدگاه عوض میشه. اما همیشه IP ایرانه، یعنی فیلتر شکن استفاده نمی‌کنه. ممکنه از کافی‌نت بیاد؟!
  • سپیده پارسا
  • آیدین>بیشین!!پس چی که میدن به من!
    مینین>یا ملیکا هستی یا کوثر!
    چون
    به قول آیدین سارا با اسم دیگه نظر نمیده.
    ساجده هم اینقدر بیکار نیست به گمانم!
    نرجس هم که کارهای دیگه داره!
    آوا هم که با انیشتین و رادرفورد خلوت کرده!
    پس یکی از شما دوتاست دیگه!
    پاسخ:
    ممنون بابت کشفت! سعی کن بین اون دوتا هم کشف کنی کدومه!
    Minion :D
    پاسخ:
    به به! بسیار مختصر بود اما اصلاً مفید نبود!
  • سپیده پارسا
  • سارا>ممنونم که آداب معاشرت رو هم کاملا از من سلب کردین!!من سلام نمی کنم یا شماها وقتی امتحان داریم از دور آدمو با نیشخند نگاه میکنین که آدم اسمشم یادش میره!؟!
    +:دی!!!خب حالا پوستر دانشگاه تهران چیه مگه!:دی
    مینین>ببین دخترم(احتمال 90درصد!) میشه در یه دیدگاه خیلی مختصر و مفید اسمتو بگی و این بندگان خدا رو اینقدر عذاب ندی؟!
    پاسخ:
    <سارا> دقیقاً چجوری!!؟ +آخه من تو تهران باشم بعد پوستر دانشگاه تهرانو بدن به تو!؟ D:
    <مینین> الان میگه، صبر کن.
    همه چی بیسته... آفرین

    "سارا اصولاً اهل این مسخره‌بازیا نیست!!!"

    aidin>>yani alan gofti man maskhare bazi dar avordam?mikhain dg didgah nazaram... chetore?:D

    aslan shoma moshkeleton faghat ine ke man kiam?

    khob in ke moshkele haddi nis..

    beporsin ta javab beshnavin!!:D

    پاسخ:
    نه! منظور از مسخره‌بازی اینه که سارا با اسم مستعار دیدگاه نمی‌ذاره و اسم خودشو می‌ذاره!

     سوال:  تو کی‌ای!؟

    عرض هم نداره!!!:))))))

    راس میگه کمند!تو سلام و خدافظی عادیتم نمیکنی...چه برسه به درود و بدرود!:)

    سپیده جان!حالا ما طراحی پوستر یه سمینارو دادیم دستت دیگه روتو زیاد نکن دیگه!"پوستر سمینار پزشکی دانشگاه تهران"؟!:دی

    خیلی مشت بود این قسمت!(با عرض پوزش به جهت ادبیات بکار رفته...)موچکر!

    پاسخ:
    ینی می‌خوای بگی minion تو نیستی!؟

    به بقیه:
    آقا منم فک می‌کنم minion سارا نیست. چون سارا اصولاً اهل این مسخره‌بازیا نیست!!! ولی اینکه فقط با گوشی میاد هم در نوع خودش مشکوکه! نکنه با گوشی سارائه، با pc مینین!
  • شایان اِمپِرور
  • بعد از مدت ها افتخار دادم :پی واست سی اِم بزارن :لول:
    من تو اون سیچواِیشِن بودم میگفتم که کلن رو آیدین حساب نکنن! ویدیوشم موجوده :)))
    پاسخ:
    =)) ویدیو =)) دمــــــــــــت گــــــرم!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخ =))
    صبا>امیدوارم قسمت بعدی جالب انگیز تر باشه!یعنی خودم اینجوری فکر میکنم!;)
    مینین و آیدین>ها؟!
    کیانا>خواهش می شود!این آیدین بلد نیست دیگه!
    Bale motevaje am!
    آیا به راستی نیازی به چیتگر در این میان حس میشد؟!
    + توی کولاک لحن من فوق العاده بهتر از خانه ی سالمندان تقلید شده! با تشکر فراوان از سپیده! (مخصوصا اون قسمت »من سخنی ندارم!«)
    namordimo ma ham niaz be filter peyda kardim!!!he
    پاسخ:
    واقعاً ببخشید. خودت متوجه شدی که!؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    bebinam sepide...nakone parti dari!? han...? rastesho bego!
    rasti... tu dastan sepide hamon *****e??ya 2 nafaran!moshakhas konin dg... belakhare sepide ya *****?masale in ast...
    پاسخ:
    بعله! همونه!
    بر طنز داستان افزوده شده!
    جالب انگیز داره میشه کم کم!
    فقط یه سوالی درمورد هویت دوشخصیت داستان ذهن منو مغشوش کرده به شدت ...!
    پاسخ:
    اونو بعدا خودم برات توضیح میدم!
    تو یاهو نوشتم برات.
    پرهام در تلاش برای افزایش آمار دیدگاه ها "150"

    بحث کنید دیگه اااااااا ؟؟؟/ این کیانا کوش ؟ چرا گیر نمیده ؟
    پاسخ:
    کیانا دیگه به چی می‌تونه گیر بده!!!؟
    تو پست فردا (عشق به فرزندان) صبحم می‌تونید بحث جدیدی رو پیش بکشید!
    کمند>ممنون!من میگفتم!ترک کردم!:دی
    پرهام>بازم ممنون!کمند جان استخدامه!یعنی بیشتر استخدامن جز..!آیدین منو ببخش!
    پرنیان>هدف ما شادی شماست!;)
    محمدرضا>فعلا همه ی قسمتا جز دو تا رو نوشتم.تو دوتای بعدی سعی میکنم جبران کنم.
    زهرا>بله!!!!!!
    پویا>عه؟!نمی دونستم ولی فکر کنم باید یه قانونی هم داشته باشه ها!(خدا رو شکر من به علت نوشتن تاریخ 1400 می تونم هرچیزی بگم!کمند راست میگه شاید اون موقع قانون گذاشتن!!)
  • کمند سلیمانی
  • زهرا خانم این داستان رو سپیده نوشته نه آیدین :| خیلی فرق میکنه ها!!!
    پوآ خدا رو چ دیدی شاید در سال 1400 ممیزی تو مجله هم باشه!شایدم الانم باشه! :-؟
    من درک نمی کنم این آیدین رو خدا عایا واسه ضایع شدن  عافریده؟؟
    راستی ممیزی فکم کنم واسه روز نامه و مجلات نیستا!!
    فقط واسه کتابه.
    بی خیال اصن باز من به یه چیزی گیر میدم (مثه سال 1400 تو کولاک قبل)
    بعد 100 تا نظر سر همون بحث میشه.
    آلی بود سپیده خانوم.
    پاسخ:
    چرا هست. طرح روی جلد باید مجوز بگیره!
    عالیه داداشی... منتظر نوشته های زیباتر ازت هستم... .

    موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    قربونت.
    بعله خیلی هم خوب :|
  • کمند سلیمانی
  • پرنیان جان تو بپرس این جوابم بده ها مطمئن باش تو اون تاریخ پست نمی ذاره!!! :|
    من از الآن باید بپرسم قسمت بعدی کی میاد!
    پاسخ:
    فک نکنم جالب باشه اینو بپرسید. خب زمان مشخص داره دیگه. نباید همش اعلام کنیم که! سر وقتش میاد.

    عجب کولاکی ؟"!!" جالب بود  اما کافی نیست یکم جذاب تر بشود بهتر است

    پاسخ:
    می‌شود. قسمت‌های بعد را بخوانید.
    عالی بود اصن. بسی شادمان گشتیم :))
    فعلا حرفی ندارم!
    پاسخ:
    قربون شما. دست سپیده خانوم درد نکنه.
    وااااااااااااااااااااااااای دارم دیوونه میشم!

    بد نبود ، خوبم نبود ، عالی بود سپیده [خانم]

    کمند [سلیمانی] غصه نخور ! ایشالله استخدام میشی تو مجله ! :دی

  • کمند سلیمانی
  • =)) عالی بودددددددد!!!
    عرضم که نداره =))
    آفرین سپیده جان بهت افتخار می کنم!سپیده میگما تو از کی تاحالا میگی درود؟!
    بعد من کوشم؟
    آقا من تو مجله چیکارم؟نویسنده؟
    شایدم با قیافش حال نمی کنن :))
    کلا عالی بود من دیگه حرفی ندارم :-د
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی