کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

یخچال

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ

روزی یک مریض به دکتر مراجعه کرد و از کمر درد شدید شکایت داشت...
دکتربعد از معاینه ازش پرسید: خب، بگو ببینم واسه چی کمرت درد می کنه ؟!
مریض گفت :محض اطلاعتون باید بگم کـ من برای یک کلوپ شبانه کار می کنم، امروز صبح زودتر به خونم رفتم و وقتی وارد آپارتمانم شدم، یه صداهایی از اتاق خواب شنیدم!
وقتی وارد اتاق شدم، فهمیدم کـ یکی با همسرم بوده ، در بالکن هم باز بود، من سریع دویدم طرف بالکن، ولی کسی را اونجا ندیدم!
وقتی پایین را نگاه کردم، یه مرد را دیدم کـ می‌دوید و در همان حال داشت لباس می‌پوشید!!!
من هم یخچال را کـ روی بالکن بود بلند کردم و پرتاب کردم به طرف اون!
فکر کنم دلیل کمر دردم هم همین بلند کردن یخچال باشه.....

مریض بعدی، به نظر می رسید کـ تصادف بدی با یک ماشین داشته!
دکتر بهش گفت : مریض قبلیِ من بد حال به نظر می رسید، ولی مثل اینکه حال شما خیلی بدتره! بگو ببینم چه اتفاقی برات افتاده؟!
مریض پاسخ داد : باید بدونید کـ من تا حالا بیکار بودم و امروز اولین روزکار جدیدم بود...
ولی من فراموش کرده بودم کـ ساعت را کوک کنم و برای همین هم نزدیک بود دیر کنم، من سریع از خونه زدم بیرون و در همون حال هم داشتم لباس‌هایم را می‌پوشیدم،شما باور نمی‌کنید؛ ولی یهو یه یخچال از بالا افتاد روی سر من!!!

وقتی مریض سوم وارد شد به نظر می رسید کـ حالش حتی از دو مریض قبلی هم وخیم‌تره !
دکتر در حالی کـ شوکه شده بوده پرسید: تو دیگه از کدوم جهنمی فرار کردی......!!!؟؟
و بیمار جواب داد : خب، راستش من داخل یک یخچال نشسته بودم ...

  • ۹۱/۱۰/۱۵
  • آیدین

کمر درد

یخچال

بیمار

دکتر

دیدگاه‌ها (۳۷)

مرسی حال کردم عالی بود
پاسخ:
قربونت!
باحال بود منم اونو تو اون یکی وبلاگم گذاشته بودم!:))
پاسخ:
آفرین! منم خیلی وقته اینجا گذاشتم!
خیلی باحال بود
با نمک بود آیدین جان =)) یه یخچال با زندگیه چن نفر بازی کرده =))
پاسخ:
بعله! خیلی تاثیر داره!

راستی

چرا نیاز به ویرایش نداره؟!

حالا که اونا اونطوری به کارش میبرن ما درستش رو به کار نبریم چرا!

پاسخ:
درستش همونطوریه کـ هست!
نه اون طوری کـ ما دوست داریم باشه.

 به به چ ماجرایی شده اینجا =)) نیگا این شکلک نداره خیلی بی روحه :|

پاسخ:
کی گفته؟
بدون smiley خیلی فاخر تره!
اوووووووووووووووووووه!!!چه اعصابی دارید شماها!!!!!!!!!!!!!سره چیا بحث میکنید!!!!!

حالا ببخشید شما! همینه دیگه!!
پاسخ:
همین اشتباست.
من درستش رو بکار میبرم!
نمیدونم! دیگه من قانون نذاشتم که!!
شاید به خاطر این باشه که عربا همزه ی آخرشو تلفظ میکنن! ولی ما تلفظش نمیکنیم! برای همین نیازی نیس که بذاریمش!
پاسخ:
ولی واژه عربیه
اول اینکه نباید بکار ببریم.
دوم اینکه اگه هم بکار میبریم باید درستشو بکار ببریم دیگه ، نیاز به ویرایش نداره!
بله بله! املا واژه ی عربیه! ولی وقتی توی فارسی استفاده میشه نباید همزه بذاریم براش!
+به ص 50 زبان فارسی 2 مراجعه شود!!
پاسخ:
چرا؟
اگه داریم از دستورات و واژه های عربی استفاده میکنیم ، دیگه چه نیازی با پارسی سازیه؟
دیگه بدتر! برای اولو بلد نیس دیگه دومو که هیچی!!
راستی آیدین به این دوستت مهدی سپرده بودم بیاد باهات املا کار کنه! اومد؟!
پاسخ:
نمیدونم چیه واسه خودتون میبرین و میدوزین

من این رو نوشتم.
ببینید ، از اونجایی کـ بیشتر واژه های ما عربی هستند ، ما میتونیم رو این واژه ها [یعنی واژه های عربی] دستور های عربی رو اعمال کنیم ، مثل؛ تنوین ، جمع مکسر ، جمع با "ات" ، همزه و ...

املاء هم واژه ی عربیه

اینایی که گفتی توی زبان فارسیه یکه

ما خوندیم!

منم همین طوووور رها جووونم! :*
تنوین ، جمع مکسر ، جمع با "ات" رو میشه استفاده کرد! ولی فقط با کلمه های «عربی» که وارد فارسی شدن! نه با کلمه هایی که فارسین!
+ زبان فارسیت چند میشه معمولا؟! همه ی اینا دقیقا توی زبان فارسی 1 و 2 هستااا!
پاسخ:
گفتم کـ ، گقتم فقط با واژه های عربی!
تو یه دور درست بخون ؛ بعد ایراد بگیر.
عاشقتم کیانا!!!!!!!:x
خواهش رها جونم! وظیفه بود!!
+آیدین بهت فرصت میدیم عقب نشینی کنی! من، رها، تازه هیما خانومم فک کنم هست!! این همه فشارو نمیتونی تحمل کنیا!!
++دوماً غلطه!! دوم فارسیه! ــً فقط برای کلمه های عربی به کار میره! میتونی بگی دوم!
پاسخ:
بعله ، ولی چیزیه کـ بین مردم رایجه ، مثل "اساتید" کـ غلطه ، یا "یه سوال بپرسم؟"

مرسی کیاناجونم

به نکته ی ظریفی اشاره کردی!

بعدشم املایی! نه املائی! همزه نمیذاریم!
چون نمینویسیم املاء! مینویسیم املا! پس هیچ فرقی با کلمه های دیگه ای که با الف تموم میشن نداره! مثلا کانادا=> کانادایی! نه کانادائی!
پاسخ:
ببینید ، از اونجایی کـ بیشتر واژه های ما عربی هستند ، ما میتونیم رو این واژه ها دستور های عربی رو اعمال کنیم ، مثل؛ تنوین ، جمع مکسر ، جمع با "ات" ، همزه و ...

پس ایراد از من نیست.
ایراد از دخالت عربی در زبان شیرین پارسیه.
نه که نگرفتم آقای سپاس گذااار!! حالا بازم پیدا میکنم! این چند وقته زیاد دقت نکردم!
+قوبونت رها!

منم به کیانا در این راه پر مشقت کمک می نمایم!

بگم؟؟؟؟؟؟؟

"نا سلامتی زفته بود خونشون ..."

یا

"نا سلامتی رفته بود خونشون..."؟


پاسخ:
خب شما هم اگه مثل من زیاد تایپ کنید دچار این اشتباه میشین.
اون مرده که داخل یخچال بوده دادی چیزی نزده؟
حس نکرده کسی داره یخچالو بلند میکنه؟
پاسخ:
خب بیچاره ترسیده بوده دیگه! نا سلامتی زفته بود خونشون ...
تو منو کشتی بالاخره؟!
خب باید بهت بگم که زیاد خوشال نباش!
چون من همچنان میام غلط املاییاتو پیدا میکنم و همچنان مختو میخورم و همچنان هستم دیگه کلا!! p:
پاسخ:
اگه تونستی غلط املائی بگیر!
خیلی جالب بود!!

فقط این چت باکس رو جدی بگیر !!
پاسخ:
چشم! حتما" !!!
اصن میخوام صد ساله سیاه نشناسمت!
پاسخ:
رهاااااا!
خب ببخشید رها خانوم!

ولی من اصلا شوخی ندارم!

:-((

واقعا که

واقعا واقعا که

!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
شوخی کردما.
منو کـ میشناسی ، اصولا" شوخی میکنم

آها

من الان قشنگ فمیدم!

پاسخ:
خب استثناا" بعله!
خدا رو شکر البته!

آها

پس اونوقت اسمس که دیگه راست چین و چپ چین نداره که

تو انگلیسی اس میدی!

پاسخ:
نه نداره
مورد سوم و در بیشتر اوقات چهارم رو هم نداره!
چرا؟
پاسخ:
چون اولن اینکه راست چینه و انگلیسی زیاد قشنگ نمیشه.
دوما" اینکه پارسی زیباترین زبان دنیاست.
سوم اینکه این وبلاگ داره فرهنگ ایران رو بازتاب میده ، پس نباید توش کارهای ضد فرهنگی انجام شه
چهارم اینکه روح کیانا تو قبر میلرزه خُب!

ینی یه دست صدا نداره

تو که دیگه...

پاسخ:
میدونم نابغه!
اینکه از مادربزرگت شنیدی رو میشد تا یه جاهاییش حدس زد
----------
نمیشه همینطوری پارسی بنویسید؟

khahesh

inam az mamanbozorgam shenidam

ke gilaki bood

پاسخ:
بعله! تا یه بخشیش رو میشد حدس زد

shenidi ke migan

"ite dast seda nokhore"

be khatere inke arefe tanha nabashe inkaro kardam

rafigh be man migana

پاسخ:
دستـ ـتون درد نکنه

are

fekre badi ham nis

پاسخ:
بعله
به نظر من شما پارسی بنویسین بهتره!

manzooram ine ke age nafare chaharomi ham bood

chi mishod!

پاسخ:
آها!! بعله!
اون دیگه مطب نمیرفت ، میرفت بهشت زهرا

oooooooooooooooh

bebakhshid

khoondam!

bad oonvaght nafare chaharom chi?

پاسخ:
اون کی بود اونوقت؟

che ghad toolanie

hoseleye khoondanesho nadaram

badan az eli miporsam,barat nazar mizaram!

پاسخ:
یعنی ارزششو نداره کامل بخونی؟
باشه
مرسی قدرت!! یخچال پرت میکنن مردم!!
شانس دومیه هم که تعجبی نداره! در حد شانس من بوده!!

پاسخ:
=))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی